30+ som väntar/har fått syskon, del 8
tja, jag muttrade nått sist om att man fick bra decoltage om man rullade ihop tuttarna innan man stoppade ner dem i BHn ;)
tja, jag muttrade nått sist om att man fick bra decoltage om man rullade ihop tuttarna innan man stoppade ner dem i BHn ;)
oh den där frustrationen över att inte kunna böja sig!
och tredje gången verkar slite mer på kroppen för jag har ondare nu är de tidigare gångerna... med T klättrade jag på stegar med förvärkar nu får jag ont om jag så mkt som tittar på stegarna.. Blir bara frustrerad över att inte orka något o vara en så trist morsa. Muttrar saker till mig själv om att lära sig hålla ihop benen hädanefter ;)
halsbrännan fr helvetet har anlänt... tyckte att den höll sig borta rätt länge meni gengäld valde den att bli desto djävligare. Tappar matlusten av den... v 35 nu så det närmar sig
gaviscon hjälper lite iaf...
T har ju också en massa magkrångel. Har nu bett förskolan att inte ge henne mjölk till maten eftersom vi tycker att hon verkar reagera på det. Ska ta ett nytt snack med hennes läkare om det hela nu o se vad vi kan testa mot...
Inatt hade den stackarn nått utbrott när hon vaknade o vrålade, det var bara mamma som dög o hon ville sova i vår säng. Känns inte så lyckat eftersom jag gärna vill ha bort henne därifrån innan bebisen kommer men till slut fick hon sova på pappas sida istället.. vill inte ha fler sånna nätter tack! Bebisen passade på och hade party så jag kunde inte sova på tre timmar och H sov sig igenom det mesta av cirkusen... Är trött idag kan vi ju konstatera
Barbabok; Har du läst boken "ge ditt barn 100 möjligheter istället för två"? Om du gör lite reklam för den hos fröknar o chef på förskolan så kanske det kan vara en fin vink? http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9197640115
här är det blandade åldrar (1-5) på alla avdelningar. Ett tag hade de en småbarnsavdelning på förskolan men det var mest för att möta trycket från alla som villa ha plats. Sedan har de åldersindelade aktiviteter ihop med barn från andra avdelningar.
Märks att bebisen börjar bli stor, hen fick in några rejäla kickar inatt så nu börjar jag tröttna lite på det här projektet
Pupetta; Välkommen! Jag väntar tredja barnet o har två tjejer sedan innan, födda 06 o 09 (har sagt till sambon att jag måste sluta bli på smällen vart tredje år... *s*)
Firren; skönt att du inte tränger dig före! ;)
Har tagit ett snack med kickboxaren i magen o sagt att det finns ingen anledning att vänta till den 16 juni... Har en kompis som hälsar på i helgen o det vore ju trevligt att inte föda just då men annars är jag mest angelägen om att min bokade tens sak dyka upp så kan det vara dags snart sen... (att jag borde skriva tenta den 28 kan jag bortse från för den kommer ändå att gå åt h-vete med tanke på hur mitt pluggande går)
Har grävt fram bebiskläder o börjat tvätta... Med H hade jag knappt några käder på barnet första två månaderna, medt blöja o så sova insvept i en handduk (hon kom samtidigt som värmeböljan 06) Mössa avskydde hon så det hade hon mest som solskydd i selen... Till den här filuren har jag försökt hitta tunna långärmade bodys o sparkbyxor med fot
ha, har också börjat boa... tvättade bebiskläder igår o städar på de märkligast ställen ;)
Sarahkka: så skönt att allt såg bra ut o bra att du åkte in o kollade!
Jag har en arg bebis idag efter att barnmorskan var där o klämde imorse. H*n tjurar fortfarande... o knör sig längre ner bara fr att jag sa att jag inte känt så mkt av att magen sjunker... Verkar iaf vara rätt ända neråt o huvud på gränsen till ruckbart...