• M73

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

molvärk o bebisen fortsätter misshandla min bröstkorg inifrån (fördelen är ju att då vet jag ju iaf att den lever) och jag har försökt förklara för hen att 12.06.12 vore ett käckt födelsedatum men det verkar inte hjälpa... BM-besök imorgon, hade liksom hoppats slippa gå på det... Nåja, bara att vänta

• M73

Assap: häftigt! Tittade på gamla bilder nu för att vänja T vid tanken på bebis o tänk så liten H var för bara två o ett halvt år sedan? O tänk att man gick o väntade lika otåligt på de två knoddarna? 

• M73

Firren; sätt barnafadern på att massera... jag skickade länken till sambon med order om att öva in det så han vet vad han ska göra efter jobbet numer ;)
    Hade tänkt fiska efter hennsvepning eller möjligheten till en koll på BM-besöket idag men nu är hala familjen snoriga om än på benen så då känns det som bebisen kan stanna där den är någon dag till  - även om jag är på vansinnets brant...

Nackdelen med att det är tredje barnet är att de är så nedra mkt vardagsgrejor som ska hinnas med, jag skulle helst bara vilja gå in i min gravidbubbla o vänta nu men det går liksom inte för hämtningar, lämningar, blanketter o allmänt vardagstråk..´Allt kan inte uppskjutas tyvärr

• M73

Om inget händer blir det överburenhetskontroll o igångsättning i början av JULI... fattar ni hur galen jag kommer att ha blivit på den tiden? Tur att ICA hade extrapris på ananas. Tre stycken har jag köpt.. ;) o med chiqitas länk så ska vi n og hålla oss i juni iaf? 

• M73

Mrs Firren; eller HUR!? Det var nästan så jag började grina... men BM trodde nog inte att det skulle behövas.  men jag har gett upp lite så jag behöver ladda om nu. Håller tummarna för att du har en punktlig bebis!

• M73

Zazz82; tänk förresten på att OM det nu skulle gå fel så kontakta BM och be om en utredning, med flera missfall på raken är det bra att kolla upp det. Kan vara folsyradepåeer eller hormonell obalans som spökar. Fick bra hjälp när jag väntade tvåan o hade det inte gått vägen med henne skulle vi fått börja utredning pga flera missfall o ett ma.

hjälpte inte ett dugg med den där fotmassagen för övrigt...  ;)

har fått ett munsår, jag som aldrig brukar råka ut för det annars. Blir vansinnig för det gör så ont (o då gnäller jag över att jag inte får förda barn, det som inte gör ett dugg ont?) 

• M73

det där med lchf låter rätt lockande förutom att jag älskar ris, färskpotatis o vitt bröd ;) o jag inbillar mig att efter den här bebisen ska det minsan tränas..
    chiqita; fina namn. Här är vi som vanligt rörande oense om namnförslag men det kanske lättar när vi bara behöver bråka om en sorts namn? ;) Men T höll vi på o tjaffsade i en vecka innan vi hittade nått som båda godkände - vi var så övertygade om kille att vi inte hade ett enda gemensamt tjejnamnsförslag 

• M73

att jag klarat mig undan delade magmuskler (so far) tror jag beror på att min magmuskulutar har varit mkt mjuk o flexibel ;).
    Tjejerna lediga idag o stora tjatar omedelbart om att åka någonstans. Inte så lätt med en tråkig mamma ;) 

• M73

Firren; ska vi tävla? ;) Bf på söndag så nu kan jag ju faktiskt börja räkna ner på allvar... 

• M73

Firren; H kom fyra dagarefter BF o T tre dagar innan, när ett fåfängt hopp om att trean ska slå till med att anlända på BF... Känns inte riktigt så just nu. lite molvärkande och en himla massa sprattel

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8