• M73

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

dagens nöje; ner i fårhagen o försöka samla ihop bajs fr fåren så vi kan kolla upp om de har mask eller parasiter. Försökte igår men inte ett enda får var nödigt när jag var inärheten.. det är sånna dagar jag undrar varför jag har djur.

• M73

det var mest väntan... o jag gav upp efter fyra prov när det började hällregna

• M73

kasperina; jag ledsnade o skickade in de fyra prov jag fick tag i.. Nästa gång ska jag ha ett annat upplägg.. Extra kul när de tmaste fåren kom springande o9 skulle kolla vad jag gjorde så fort jag försökte plocka upp eländet.

Piggley; härligt med sommarlov!

Snuppis, inte säkert att hon fixerar sig öht... jag har tio dagar kvar till bf o hen ligger fortfarande ruckbar..

dricker hallonbladste o har köpt en annanas till men börjar tro att den här bebisen tänker stanna till juli.. less!

• M73

Zazz; välkommen!

Jag har hängt i 30+-trådarna sedan jag väntade första barnet, är 38 o har två tjejer födda 06 o 09 och väntar nr tre med bf om åtta dagar men jag hoppas att hen kommer tidigare

Missfall är riktigt jobbiga, framförallt bevikelsen när man trots allt vågat börja hoppas att "den här gången går det" och att man inte riktigt har rätt att vara ledsen över de tidiga... 

• M73

det är väldigt fullt i magen nu o jag svär att jag har blåmärken under revbenen som hen knör...

• M73

Galia; det är tufft det där att få ihop logik o hjärta...  Jag önskar dig lycka till i att landa i ditt beslut!

chiqita; illamående står med blend biverkningarna iaf, kolla fass http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19971212000066&DocTypeID=7&UserTypeID=2

ingen bebis här men några rejält onda förvärkar inatt, känns som det närmar sig men om det tänker ta ett par dagar eller ett par veckor är mer osäker. jag är less o har nästan gett upp att den tänker komma ut.

• M73

Assap; ge E en bok naturligtvis! stina wirsens serie med småbarnsböcker tex "oj" i stadig kartong som tål att smakas lite på.Man får aldrig för många böcker - möjligen lite ont om plats ;)

• M73

Assp; Kom på att T fick en enorm gummianka i ettårspresent. Den är fortfarande rätt poppis hos bägge tjejerna...

• M73

Assap; ja, som i badleksak. pool låter väl bra med!

Har så ont i magen under revbenen, hen knör dit bak o fötter o jag har säkert blåmärken där inne...

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8