30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Har kikat ngr ggr och hoppas allt går bra för Stramalj!
Jossan: Tack vi kryar på oss!
Zenobia: Låter omständligt!
Har kikat ngr ggr och hoppas allt går bra för Stramalj!
Jossan: Tack vi kryar på oss!
Zenobia: Låter omständligt!
Stort stort grattis Stramalj! Härligt att bebis är här! Kram
Stor kram Vi5!!!
Vi5: Attans att det är tillbaka. Säger som GHP - inga konstigheter att ringa så fort det känns det minsta lilla. Kanske snart är dags! Hoppas du får vila lite!
Hoppas också att Stramalj fått vila lite efter fl! Kramis
Vi5: Bra att prata med personalen. Det där måste de ju jobba med! Också konstigt att tycka det är bra att de väljer bort kompisar av den anledningen....
Hemulen: Kanske läge att ha en diskussion om det är ngt du funderar över. Kram
Resande: Bra att planera in vila för annars blir det inte av. Jag har sovit extremt lite sista tiden så nu på måndag står det sova på mitt schema
Stramalj: Gulle storebror!!! Jag hade också superont vid amning! Hoppas det löser sig för dig. Har inga andra tios än de du redan fått.
Vi5: Toppen att ni fått tid för samtal. Jag upplever också att det kunde vara lite upp och ner på hösten innan den nya gruppen satt sig. Simon lekte under en period väldigt intensivt med en tjej De var väldigt beroende av varandra och personalen försökte på ett konstruktivt sätt uppmuntra till lek på fler (men det var inte så lätt). En dag var de dock "klara" med varandra utan att ha blivit osams eller så och började leka mer med alla. Ja det är svårt och jag tycker det ät än svårare när de går i skolan. Hur går det med uvi?
Vi5: Jag tror också på en tjej Jag har också blivit igångsatt. Jag tyckte det var segt att göra förarbetet på sjukhuset. Film rekommenderas varmt
Vi5: Stor kram vännen! Simon hade ngt liknande i veckan: huvudvärk och kräktes 1 gång men ingen feber. Han repade sig snabbt. Hoppas det blir så för E också. Stackare med all oro och ingen vila! Tänker så på er!
Gulle E Men fy att du blivit smittad! Hoppas du kan vila lite då det snart är dags! Härligt att du ändå fick gjort dina "måsten".
Här är lugnt. P sover efter en stökig natt. Han är 6 mån idag - tiden flyger fram! De andra är på dans. Jag kollar på morgonTV i pyjamas. Igår var maken och jag och klättrade (det var så vi träffades) på dagen och P skötte sig exemplariskt! Det var evigheter sedan vi gjorde det.
Vi5: Låter som det kan komma igång av sig själv nu! Håller tummar och tår för det! Annars tycker jag inte att du ska oroa dig för igångsättning. Det kommer gå bra!
Vi5: Hm, den frågan går nog inte att besvara. Jag har blivit igångsatt 2 ggr och fl var väldigt olika. Och nu slipper du förhoppningsvis tänka på det Kramisar