Vilken tur med garantin Glassgrisen! Det är ju helt hysteriskt mycket pengar! makens Renault rasade en gång och det skulle kosta 45.000 hos Volvo, men lokala bilverkstan fixade det för 8-10.000. Konstigt det där...
Kram Barba, hoppas ni kan reda ut saker och ting innan liten kommer. Svårt att inte blanda in j eftersom hon liksom alltid är med, det är ju svårt att inte ta saker direkt när de händer liksom (iaf om man är impulsiv som jag). Tänker på vad vi pratade om typ förra veckan, min man är ju den som är taktiskt och faktiskt ändrar små saker så att jag blir en bättre människa. Jag är mer impulsiv och drullig, är så glad att jag har honom som gör mig bättre. Jag tänker att alla borde ha någon som faktiskt gör dem till en bättre människa, kanske du är den för din man, men att du måste komma på strategin för att inte själv hamna i nåt slags svart hål där du blir sämre än du egentligen är. Eller inte sämre, men att du inte orkar förbli den goda och underbara person du är och istället blir nån gnällperson som bara tjatar 8jag blir gärna en sån så jag kan se mig själv i din situation, då skulle jag inte vilja leva med mig). Svårt att förklara vad jag menar utan att skriva så det låter negativt mot dig, hoppas du förstår andemeningen i det jag skriver... Kram!