Inlägg från: Barbabok |Visa alla inlägg
  • Barbabok

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

juni, tyckte det var märkligt men men

• Barbabok
    Pysslig skrev 2011-09-29 22:55:35 följande:
    Så vill jag tillägga ett VAD FAN! Kärringen verkar redan kommit tillbaka på besök. Förra gången höll hon sig borta i typ 9 månader efter förlossningen! Förvånad Jag har dock börjat äta minipiller och blir super sur om det är dem som har lockat fram kärringen.

Jag klarade mig i 13månader sist, hoppas på ännu längre nu Helst för alltid. Ska ändå inte ha fler barn än detta.

Det var fina siffror, det lutar åt att vi chansar iallafall. Nog...  
  • Barbabok

psst, plus i kämpartråden

hormonstinn

Minns min förra grav. jag fick en sjukt stor sexlust, tyvärr inte till maken, bara känslan. Skitjobbigt. Hoppas det blir lugnare den här gången.

Näe, jag är född i april och jag äälskar att sova

• Barbabok
    chiqita skrev 2011-09-30 08:19:48 följande:
    Barb: tänkte precis skriva samma sak som dig - PLUS i kämpar-för-syskon-tråden

just ja, glömde det var syskontråden, blev så till mig
  • Barbabok

Fisk, den här gången är vi inte i tråden för studiebesök, nu är det examen som gäller

Stackars N juni  

• Barbabok

En fördel med vår sits är att jag slipper preventivmedel, man får vara glad för det lilla

• Barbabok

Imorgon ska jag ringa fert.mott. och berätta om grav. samt få tid för tidigt VUL, spännande

• Barbabok
    Gladhannapanna skrev 2011-10-04 15:27:16 följande:
    Scampi, tigerräkor, jätteräkorodlingarna konsumerar massa jordbruksmark som blir oanvändbar efteråt och de flyttar runt odlingsdammarna för att de ska funka. Därför är det tveksamt ur miljösynpunkt. Själv tycker jag inte om räkor så för mig är det inget problem att avstå.

Nu avstår ju jag allt levande, men ändå väldigt intressant, visste jag inte
  • Barbabok

Lena, ja min karl är ju världsbäst och jag borde vara tacksam att han byggt så fin altan *drypande sarkasm* även om jag var med på 1/3 men det är glömt för länge sen.....

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8