Inlägg från: Resande |Visa alla inlägg
  • Resande

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Jemema hoppas det drar igång innan. Onsdagar är väl den vanligaste dagen att födas på? Förstår att storasyster tröttnar på att vänta, tycker du verkar väldigt cool och lugn. Jag är alltid ett vrak när jag går över!

• Resande

Galia tack, mår något bättre och får bara kräkanfall ett par ggr per dag nu. Hur är det själv?

• Resande

Jemema även om du inte kan sova så vila så mycket det går. Tror ändå ni slipper igångsättning. Lycka till nu! Tänker på er. Kram

• Resande

Siggan glömde säga hej och tack.

Galia skönt att det bara är gravillamående nu då även om det är hemskt nog. Hoppas du hittar något som lindrar.

Jag mår bättre men inte bra. Magen stor nu så börjar bli svårt att dölja på jobbet, vill vänta en vecka till så jag gjort Kub. Försöker ha pösiga kläder. spydde på jobbet i fredags så finns viss risk att någon kollega misstänker.

Snow håller tummarna allt jag bara orkar för dig. Skönt du verkar ha lite känningar.

• Resande

Galia: Jag har ju nytt jobb så vet inte vilka som håller tyst och vilka som skvallrar för hela kontoret så känner att chefen måste få höra först. Ang Kub så tänker jag att det är skönt att höra vad siffrorna säger. Skulle det bli hög risk väljer jag det där blodprovet (minns ej namnet men man erbjuds det vid 1/200) som visar mer exakta siffror på olika avvikelser. Sista hand väljer jag fostervattenprov/ moderkaksprov. Rädd för mf-risk.

Jag har aldrig mått så här dåligt. Visst kräktes jag några ggr med S och även P men då var det mer ett dovt illamående. Överansträngde jag mig så spydde jag. Nu är det mer som en tung magsäck och magsjukekänsla hela tiden. Kräktes igår när S luktade lite spya tex fast jag i normala fall bara hade rynkat på näsan åt det. Hoppas ingen äter frukost och läser.

Galia skönt du kan jobba hemifrån och må dåligt där istället. Hoppas det vänder snart bara så du känner dig ok.

• Resande

Galia och självklart tycker jag inte det är bra att du mår dåligt, hoppas verkligen det släpper snart.

• Resande

Siggan vad tufft det låter med att försöka så länge. Har ni tagit några prover för att se om det är tex något hormon som spökar?

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8