30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Vilken fin ängel Assar!
Vilken fin ängel Assar!
Jaaa Hanya, jättefina, det är förresten makens kompis mamma som gör dem
Axel
À har två bröder, varav en heter E och den andra kommer jag inte ihåg vad han heter...
Bra beslut Assar!
Hanya: À är ett år yngre än dig, jag är tre år yngre. Fast jag och Axel tog studenten samtidigt, gick i samma klass
Lycklig: marabou Mjölkchoklad funkar för mig
cissi: Jag ger N vällingen i sömnen innan jag lägger mig om han inte sagt till innan
H och N hade så himla kul ihop idag, H kastade deras mjukishundar i luften framför N och skrattade. n skrattade så det kluckade, ni vet så där som Tommy skrattar i Pippifilmerna. Helt underbart, ska se om jag kan ladda upp en film, men idag går all teknik emot mig så jag avstår...
Lycklig: Testat Minifom mot gaserna? Jag behövde det ett tag mitt i båda graviditeterna. Jag köpte också nåt extra snällt hos hälsokosten, men fick diarré av den som av allt annat med järn i. Åt vanliga vitamineraltabletter av nån sort, det funkade iaf några ggr/vecka. Laga mat i järngryta är också bra, men man ska ha någon syra med för att järn ska fällas ut, typ tomat eller citrus
Lycklig: Jag upplever inte UJ syskonvagn som så bred, men jag har iofs inte haft egen, bara kört en kompis vagn... Å andra sidan var den mer lättkörd än vår Brio singelvsgn