Pyttis: Trist med jobbig start, och dessutom jobbigt med kollegan Det tar så mycket energi när det inte flyter på i relationerna på jobbet.
Lena: Skönt att maken kan vara så mycket hemma, den här veckan är maken borta tre kväller, varav en hela natten. Någon allergimedicin måste det ju finnas som funkar när manammar, och som du säger så helammar du ju inte längre ens. De ÄR definitivt en bra kompis, men det kanske är jobbigt för henne att träffa Willejust nu?
Hanya: Precis vad jag menade, en Italienresa medan ni väntar vore väl mysigt!
Nu har jag ridit (H är på förskolan) så nu har jag lite ny mental energi till dagens sammandrabbning. Maken kommer inte hem förrän sent, men idag får ju N sova middag i lugn och ro när H inte är hemma (sover i vagnen som alltid för annars kan jag ju inte ta med honom till stallet och ridbanan ) så då borde läggningen funka OK också. Jag lägger H först, men om N är för trött så skriker ju han när jag ska läsa saga för H och det känns inte så lugnt och behagligt . Nu sitter jag i soffan med katten i knäet och slappar lite. Ska bara byta i tättmaskinen och väcka+mata N innan jag hämtar om en timme .
När tror ni N kommer börja sova hela natten? Han vaknar mellan 04 och 05, är vaken fem minuter ungefär. Det gör ju at jag blir mycket tröttare, för han somnar bara om så fort om jag lägger honom bredvid mig och då sover jag ju inte så bra resten av natten