Inlägg från: Anceka m D |Visa alla inlägg
  • Anceka m D

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Trodde aldrig att jag skulle komma hit. Men jag testade faktiskt positivt idag. Så hej allihopa!

• Anceka m D

Det blir mitt andra och makens fjärde (och sista) om allt går vägen nu. BF 28e september.

Vi började försöka sommaren 2012, sen fick maken testikelcancer i april 2013. Ett misslyckat IVF-försök i november och nu har vi tydligen lyckats på egen hand!

• Anceka m D

Mosing, jag har inte heller speciellt mycket symtom. Vill ändå minnas att det var så förra gången också. Mitt illamående satte in i vecka 7, så om sisådär 1-2 veckor då!

• Anceka m D

Snow, jag blir så ledsen för din skull!

Vi5: jo jag minns ju hur illa jag mådde förra gången så försöker faktiskt njuta av de här dagarna. Idag har jag varit mycket hungrigare än vanligt, dubbel portion till lunch och en hel pizza till middag! Lite molvärk och lite lite ömma bröst.

• Anceka m D

V. 5+1 idag och fortfarande minimalt med symtom. Försöker vara lugn, längtar ju inte precis efter illamåendet och det kom ju typ 6+0 förra gången. Fast hungrig som sjutton är jag, och igår när jag och maken skulle vara lite intima märktes förändringar i slemhinnorna... Vet att många får ökade flytningar men här är det öken, och det minns jag att det var sist också.

• Anceka m D

Mosing: vi följs åt. Jag tog ett digitalt i onsdags som visade 3+. Och jag tror att jag mådde ungefär såhär med sonen, där blev jag illamående tidigt i v 7, det skulle vara början av nästa vecka då. Men jag hoppas också lite naivt att jag kanske slipper må illa den här gången. En skillnad är att jag är så himla hungrig, det minns jag inte att jag var förra gången så här tidigt.

• Anceka m D

Jag har också börjat må illa men inte hela dagarna. Lider med dig nr 2! Har en kompis som mådde illa från v. 4 till v.20 och som var inlagd med dropp flera veckor. Illamående är hemskt.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8