Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-09-25 18:34:26 följande:
    Ja visst, hoppas bara skicket stämmer och att kortet är taget med en dålig mobilkamera Drömmer
    haha ja verkligen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    maggan75 skrev 2010-10-16 12:40:36 följande:
    Nej det får man inte längre men du kan ju lägga en länk i din presentation eller i sidfoten
    har dom förbjudit det igen?
  • Buttelina
    maggan75 skrev 2010-10-16 13:50:26 följande:
    Japp tyvärr  det  står lite längre bak i tråden
    ahh ok bara så man vet
  • Buttelina
    Viktorsmamma skrev 2010-11-21 15:03:15 följande:
    haha vad söker du då?

ja är också shopping sugen men hitta inget :-P
    molo, småfolk mm i strl 116/122
  • Buttelina
    star67 skrev 2010-11-26 18:36:33 följande:
    tack jag blev avstängd i 3 månader jag hade 20 auktioner ute.Rynkar på näsan pga jag hade ett par jeans som står på rubriken pop, den här auktionen hade jag förut och de avslutade den och jag rättade till och startade om men tyvärr blev inte såld. och nu när jag startade om den igen har missat kolla på rubriken. va ledsen jag blev de kunde ha avslutat den eller kontaktat mig jag visste inte faktiskt att det står så på rubriken.
    fast alltså att skriva pop olära är ju riktigt fult. det är ju bara för att få fler träffar. söker jag på pop så vill jag inte få upp ett par hm jeans. klart man blir avständg om man lägger upp sånt igen, efter man blivit tillsagd. man kollar väl igenom auktionen innan man lägger ut den igen?
  • Buttelina
    Viktorsmamma skrev 2010-12-27 18:49:48 följande:
    tänkte dra ut 4 gratis ikväll.

skalbyxor pop 86 - vad kan man ta i utrop?
    regn/galonbyxa lindex 80 nyskick (inte äns tvättade än)
    popjacka vår(tunnt foder) 86 namnad.
    villervalla tunn mössa 1-3år

ge mig tips på utrop och köpnu utom 1kr då de är gratis auktioner vill jag garantera mig en summa så man inte blir av med pengar.

hur lång auktion bör man ta? funderade på att ta 12dar så de avslutas 8januari, då har ju alla kommit hem då skolor osv börjar den 10:e, tänkte dessutom erbjuda att vänta tills 20:e för att få lite fler bud. =)
    hur anmäler man sig till de 4 gratis annonserna?
  • Buttelina
    Sophie81 skrev 2010-12-30 22:05:51 följande:
    vad segt det går på Tradera...knappt hänt något på hela dagen/kvällen... Inte ens 1 kr vill folk betala för ett par superfina nya strumpor. Är det så mycket begärt?Drömmer (har en annons med 3 fula plagg i. där har det heller inte kommit några bud men det förvånar mig inte särskilt. Får nog använda de kläderna till skurtrasor)
    men du skriv name it i rubriken.. på den med 3 plagg
  • Buttelina
    mimmi83 skrev 2011-01-21 10:49:20 följande:
    Hejsan!

Slänger in en fråga till er som är vana vid att sälja på Tradera.
    Vilken storlek är bäst på mailingbags? (Hade tänkt att sälja lite av dotterns bebiskläder upp till storlek 80, oftast enstaka plagg åt gången eller två om det är ett sett.)
    Packar ni enbart i mailingbags, eller har ni något mer som skyddar det ni säljer, inuti mailingbagen?

Har hittills enbart köpt saker på Tradera och fått mailingbag en gång så jag vet inte riktigt vad jag skall tänka på.

Har ni något mer tips på vad jag bör tänka på när jag skall börja sälja?
    köp ett blandpaket mailingbags av tex emmis på tradera. så kan du skicka små plagg i små paket och fler plagg i större paket utan att det riskerar att bli skrymmande.
    du behöber inte lägga något i mailingbagsen utan dom skyddar plagget
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    LitenBlomma skrev 2011-01-21 11:02:23 följande:
    Jag gillar oxå Emmis mailingbags, jättefina färger. De är lite styvare och inte så plastiga. Mycket lättare att skriva på!
    håller med
  • Buttelina
    Mokie skrev 2011-02-18 19:38:56 följande:
    Gokväll!

Hur många dagar brukar ni vänta med att skicka påminnelse mail för utebliven betalning? Köparen ifråga är nu 2 dagar sen.. Har aldrig hänt mig förrut så jag känner mig så kluven.
    kan hända att köparen betalat idag och du ser pengarna på måndag. med tanke på att det är bb idag
  • Buttelina
    Hanniz skrev 2011-03-05 23:52:31 följande:
    Sitter och ska förbereda lite auktioner, med uppstart imorgon förhoppningsvis.

Vilken är den ultimata auktionslängden tycker ni? Kör ni alltid samma eller varierar det?

Kul med lite tips :)
    inte längre än 7 dagar i alla fall. det är sååå tråkigt att vänta i 14 dagar på att en auktion ska gå ut.. jag brukar oftast glömma bort dom..
Svar på tråden Traderatråden nr 16