Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Traderatråden nr 16

StaffenAssar skrev 2010-05-02 20:28:26 följande:
    Kortärmad? Tror kortärmat går bättre nu än långärmat... Fast jag tycker att du ska sätta ett billigt och bra köp nu på den isf så jag kan knipa den
    Kortärmade bodies från Molo bla för bra köp-nu

http://www.tradera.com/auktioner/MoloNord
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Lejån skrev 2010-05-02 21:36:10 följande:
    Men vad är det för fel nu då... Jag får inga "sålda" mail... Är det mig eller tradera det är fel på!?
    Maila T nyss har inte fått något på 4 veckor nu =/  plus jag ej fått mail om erbjudande som kommit
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Ang. mail som inte kommer fram till en så fick jag veta att det berode på Hotmail, de har ändrat sina säkerhetskrav nu och ansett att tradera är spammail. Genom några klick så ska kan man ändra det {#lang_emotions_smile}

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Tettan skrev 2010-05-03 20:08:11 följande:
    Hoppsan! Jag som väntar betalning från en som har hotmail - kan det även betyda att mina mail inte nått fram till henne?
    Ja tydligen så hade min hotmail spärrat tradera, har inte fått några vinnarmail eller kampanjmail
    ♥мєℓιηα,
  • MejaKiZnic
    StaffenAssar skrev 2010-05-03 20:49:46 följande:
    Är det någon mening med att lägga ut långärmade bodies i stl 74 nu? Eller ska man vänta till hösten? Har avslut snart och tänkte slänga ut lite till, för det går rätt bra tycker jag, men nu har jag bara sommarkläder ute...
    Jag använder långarmat året runt speciellt till de mindre men vet inte riktigt hur andra brukar göra {#lang_emotions_undecided}
    Doodies skrev 2010-05-03 20:15:12 följande:
    Jag mailade en tjej igår kväll som vann och har fortfarande inte hört något från henne. Hon har hotmail .. kan det vara något konstigt där kanske? Eller är det normalt att man inte svarar på 1-2 dagar?
    Nej det tror jag inte dock kan de krångla för de som har auto. vinnarmail
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    StaffenAssar skrev 2010-05-03 21:02:54 följande:
    static.familjeliv.se/css/sprite/img/vertical....); background-repeat: no-repeat !important; background-position: 100% -4557px; margin: 0px; border: 0px none initial;" href="www.familjeliv.se/hem/mejakiznic/presentation.php">MejaKiZnic  - okej, då kanske det är värt ett försök, men det får bli imorgon isf för nu har jag fotat lite sommarkläder ist som ska ut. Pengar på väg till dig förresten
    Bad bra då slår jag in det till dig =)
    Viktorsmamma skrev 2010-05-03 21:08:28 följande:
    såg detta nu att min jacka jag sålde, vit polarn jacka med vårfoder i, har återkallats köparen har inte hämtat ut paketet och fått 3 påminnelser. vad händer då kommer den tillbaks till mig eller vad? =S " StatusTidBeskrivning TILL SCHENKER 2010-05-03 10:20 Försändelse under returtransport OUTLÖST 2010-05-03 04:31 Outlöst försändelse återkallas från paketombud OUTLÖST 2010-04-30 04:31 Försändelsen betraktas som outlöst BREV-2:A PÅMINNELSE 2010-04-26 12:58 Brev-2:a påminnelse har skickats till mottagare. EPOST-PÅMINNELSE 2010-04-22 09:11 Epost-påminnelse har skickats till mottagare. ANKOMMER OMBUD EPOST-AVISERAD 2010-04-15 15:46 2010-04-15 15:10 Paket beräknas bli levererat till ombud under dagen. Invänta avisering med löpnummer.     Epost-avi med löpnummer och pinkod har skickats till mottagare "
    Antagligen får du en avi hem, har aldrig hemt mig =o
    ♥мєℓιηα,
  • MejaKiZnic
    MejaKiZnic skrev 2010-05-03 21:13:26 följande:
    StaffenAssar skrev 2010-05-03 21:02:54 följande: static.familjeliv.se/css/sprite/img/vertical....); background-repeat: no-repeat !important; background-position: 100% -4557px; margin: 0px; border: 0px none initial;" href="www.familjeliv.se/hem/mejakiznic/pres entation.php">MejaKiZnic  - okej, då kanske det är värt ett försök, men det får bli imorgon isf för nu har jag fotat lite sommarkläder ist som ska ut. Pengar på väg till dig förresten Bad bra då slår jag in det till dig =) Antagligen får du en avi hem, har aldrig hemt mig =o
    *vad
    ♥мєℓιηα,
  • MejaKiZnic
    Viktorsmamma skrev 2010-05-03 21:18:53 följande:
    Skriver som en kratta idag =D, grattis till flytten får man väl säga först =)
    Oj, det var en bra bit men försök maila Schenker annars de brukar gärna hjälpa till.
    Ja man tänker ju att de borde hämta innan men ibland har jag själv hämtat i  sista sekunden då jag bara skjutit upp det ibland.
    Lilla Ego 07 skrev 2010-05-03 21:31:26 följande:
    Hej i tråden. En fråga. Jag skickade ett paket igår till en som vunnit en auktion. Tyckte namnet såg konstigt ut, att liksom efternamnet lät som förnamnet (var ett utländskt namn) men jag vågade ju inte skriva annat än som stod i uppgifterna från tradera, tänkte att det ska väl vara så. Iaf, nu mejlade denna person mig och frågade om paketet var skickat. Och det är det ju men inte till det namnet som stod på uppgifterna jag fick från tradera. Jag skrev detta till henne nu. Men vems ansvar är det när det gäller att skicka till rätt adress? Det är väl upp till vinnaren att se till att ha rätt namn och adress registrerad hos Tradera? Eller har jag fel?
    Den var svår, man borde ju tycka att det är hennes ansvar att se till att det står rätt ju. Jag brukar alltid skriva i mina vinnarmail att de ska kolla sin adress en extra gång. Nej jag tror nog jag anser att det är hennes fel, hur skulle du kunna veta
    ♥мєℓιηα
Svar på tråden Traderatråden nr 16