Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Traderatråden nr 16

HAHA fick ett roligt mail ang. en annons på blocket om man fick hyra min vagn som jag har till salu en dag vet ej om det var en seriös fråga men fick mig ett gott skratt

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-26 22:49:02 följande:
    Asså vad är det där för nåt?? Nån kompis som sitter och budar upp en vanlig jacka till 1000kr, fattar inte riktigt :)
    Ingen anning men verkar krångligt och stämmer det säljaren skriver så är det tråkigt att folks ska buda på ens auktioner på det sättet. {#lang_emotions_surprised}

En av mina köpare har inte fått sitt paket, skicka med posten ej rek. ska ner till mitt ombud där jag lämna in och se om det ligger där. Någon som har mer tips hur man kan göra för att hitta paketet?

Känns rätt omöjligt men synd att det blir såhär, första gången för mig någonsin {#lang_emotions_undecided}
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Lalalong skrev 2010-03-26 23:00:30 följande:
    Alltså herre min je vad tröööööögt det går!!! Har alla försvunnit från Tradera eller vad är det frågan om?
    Undrar jag också {#lang_emotions_throwup} *mitt hjärta mår inte bra av dessa dåliga tiderna* Glad jag satte högt utrop på de flesta auktionern
    ♥мєℓιηa
  • MejaKiZnic
    Lalalong skrev 2010-03-26 23:22:11 följande:
    Jag är ledsen att jag inte satte högt utrop. Speciellt på de helt nya sakerna
    ha spanat in 3 saker nu men avvaktar lite är en lite ninja {#lang_emotions_sunny}
    ♥мєℓιηα,
  • MejaKiZnic
    x karin76 skrev 2010-03-27 10:00:07 följande:
    Är det skickat som brev (dvs under 2 kg) så är det inte spårbart. Hur lång tid har det gått? Ibland kan ju brev ta en vecka på sig när det råkat sorteras fel eller nåt.. Annars kan du inte göra så mycket mer än att vänta, har du skrivit avsändare så kommer det tillbaka till dig. Visst kan du göra en efterlysning på posten.se eller pts.se, men det hjälper nog föga. Har aldrig hört talas om någon som fått tillbaka brevet pga en efterlysning där..

Jag skickade med 60 kronor inkl skrymmande, skickade i måndags så det borde varit framme redan i osndags tycker man. Ska ner till mitt ombud om det råkat förlora adresslappen men himla konstigt i så fall. Jag skriver allltid avsändaren. Så tråkigt för köparen för hon behövde de till sin dotter som skulle iväg på en resa {#lang_emotions_frown}

Har aldrig hänt mig men innan så nu håller tummarna att de kommer fram.
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    h80 skrev 2010-03-31 20:08:53 följande:
    mina med..........de flesta iallafall o jag har avslut nu
    hoppas de ökar för dig, endast de jag har högt utrop är man ju nöjd med men de övriga ja vad säger man. Loppis!
    Viktorsmamma skrev 2010-03-31 20:11:07 följande:
    jag har högsta just nu på din kofta vart osäker då det stod xs, men då de även stod att du använder s/m annars så vågade jag bjuda. =D
    Jag har S/M, dock rekomenderar jag inte till någon men bredda axlar. kanske borde nämna det nu när jag säger det {#lang_emotions_undecided}
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Smultronhjärta skrev 2010-03-31 20:24:34 följande:
    Men jisses-VEM sparar tags??
    Händer att jag gör det då jag ibland lägger de i lådan bara sen används de inte {#lang_emotions_dreamer}
    ♥мєℓιηα
Svar på tråden Traderatråden nr 16