Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Traderatråden nr 16

Jippy jag hamnade på 155 plats så nu ska en triss hamna i min låda Solig

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    star67 skrev 2011-11-22 09:43:04 följande:

jag mailade henne ifall om hon vill behålla dem så att hon får dem för 1/2 priset av vinnande bud och det vilje hon.

Skål
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Mina auktioner går både toppen och botten nyårsklänningar trodde jag skulle gå upp rejält men men :( 1 krona utrop så Tyst

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Mina klädpaket gick sämre en sämst ångrar att jag lade ut mina :(

Suck trött på tradera, fick ett mail om jag vunnit en triss den 17 november men inte fått någon än :( så dålig stil

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Vad tyst det var här :) har lagt ut nya auktioner för 1 krona främst mkt Molo. Ska bli spännande att se hur det går, hur går de för er? :)

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Jag tycker det går okej, har avslut om 7 dagar och nu ligger det lite för lågt för min smak me hoppas på höjning under veckan. Känns inte som folk använder T lika mkt :/ ska slänga ut lite av mina egna kläder idag, måste bli av med lite :)

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Har lagt ut massor av barnkläder nu för 1 krona, mkt molo mm Solig

Hur är det nu fick man länka till sina auktioner så länge det inte blev överdrivet? Drömmer

• MejaKiZnic
    Smilla1976 skrev 2012-08-21 11:22:34 följande:
    Jaha, då var jag missnöjd igen Obestämd Köpte en väska på tradera där det stod skinnväska, måste man då maila och fråga om det är äkta skinn? Jag trodde det var en skinnväska jag budade på och inte en väska i skinnimitation som varken luktar skinn eller har den härliga känslan som skinn har. Fick alltså hem den idag och ser direkt, detta är inte skinn plus att jag har betalt 65kr för DHL frakt, den kom med posten 48-60kr beroende om hon betalt för skrymmande..

Har mailat säljaren kring detta!
    Blää... andra gången jag blir missnöjd när det gäller väskor, sist var det en Björn Borg väska i äkta skinn som jag köpte, ja tjena det var inte skinn det heller!
    Jag kommer aldrig att buda på väskor igen, och definitivt maila och fråga innan om det verkligen är skinn (en som inte är så haj på detta med skinn eller ej kommer väl att svara "ja det är det")

Suck!
    Vad tråkigt att höra, har blivit extremt rädd att buda på T när det gäller lite dyrare saker. Jag frågar gärna lite extra via mail så blir det problem så har jag det på mailen. Kontakta T så borde de kunna hjälpa dig åtminstone får säljaren kanske en varning. Än så länge har jag sluppit dessa försäljare med fel beskrivningar.  Hoppas de löser sig!

Ska lägga ut lite mer idag, chansar på 1 kr sen får vi se. Har mitt alias på min profil om man är intresserad Drömmer hur går de för er andra?
  • MejaKiZnic
    Jag1977 skrev 2012-08-30 13:46:36 följande:

Det är pga såna köpare jag helt slutat sälja på tradera. Orkar inte med folk som ringer dagen efter de betalat för att varan inte var med posten eller skickar otrevliga mail/sms om varan inte anländer dan efter de betalat. Att posten och schenker kan ta någon dag verkar folk ha problem att förstå- även att man kanske har ett liv utanför tradera och postar så fort man hinner- inte fem minuter efter deras betalning landat på kontot. De flesta är supertrevliga men alltför många är bara irriterande. Så tyvärr väljer jag att sälja på andra ställen istället. Köper gör jag dock gärna på tradera, och har bara bra erfarenheter.

Ibland har jag också funderat på det, tog ett uppehåll på 4 månader men har startat lite nu igen.

Mina auktioner går inte alls bra, jag har dyra barnkläder ute och de ligger så lågt så jag vågar knappt gå in. Kräks
    Hur är de för er?
    Äntligen ska vi starta bebisverkstaden BIM 10/9-12
  • MejaKiZnic
    HonSomVet skrev 2012-08-30 17:08:14 följande:
    Jag sålde ju då lite som gick ut nyss. Fick så där bra betalt. Hade förväntat mig lite bättre på fler av dem.

Jag fick 9 kr för en molotröja...kan ärligt säga att man blev rätt besviken hade kunnat skänka den istället Obestämd
  • MejaKiZnic
    fjonkelina skrev 2012-09-04 14:24:23 följande:
    Hur gick det med din Canada-jacka i vintras? För visst var det väl du som blev lurad av en otrevlig säljare?

Ja, jag har fått laga den och tvätta upp den. Kommer troligen aldrig få tillbaka de jag gav för den Rynkar på näsan
    Äntligen ska vi starta bebisverkstaden BIM 10/9-12
  • MejaKiZnic

Nu har jag lagt ut 71 auktioner med massa barnkläder mest danskt för 1 kr ska bli spännande

080912 Min fina M kom, BF130519
  • MejaKiZnic
    scaras skrev 2013-02-25 22:00:43 följande:
    Hej traderare!!

Jag både köper och säljer rätt ofta på Tradera och allt har funkat fint tills nu.. vann en auktion för två veckor sedan på en barn-topp för ynka 16kr.. inget att bråka om kanske men toppen var söt. Grejen är att jag inte fått något vinnarmejl eller kontakt med säljaren öht. Jag har skickat två mejl till denne utan svar.. blir irriterad!

Så vad tycker ni, hur länge ska man vänta innan man kan anse att en affär uteblir och lämnar ett neg. omdöme?

Finns det inget nr till säljaren? Be T att skicka ett mail till säljaren om utebliven kontakt och händer inget efter det så hade jag lämnat neg.
    080912 Min fina M kom, BF130524
  • MejaKiZnic

Nu har omgång 2 kommit, lagt upp vårskor, lite sommarkläder samt skallisar från 1 krona Flört

• MejaKiZnic
    Viktoria123 skrev 2013-03-28 19:48:31 följande:
    www.tradera.com/beco-butterfly-2-barsele-nytt...

Tror ni de är äkta när de är så pass billiga?
    Det vet man aldrig tyvärr :( jag har två stycken zunblock UV-baddräkter ute för 1 krona de kostar 439:- nya men jag tänkte jag chansar men går inte alls bra. Har en massa 1 kronors men de går inte alls bra Obestämd
  • MejaKiZnic

Lagt ut en massa 1 kr auktioner för pojk/flick från 50-116 nästan bara märkes eller stora START PAKET för nyfödd men inte tycker jag det går bra för det. Tycker jag försökt nå de flesta grupperna men icke Tyst T är alltid lite nervöst och inte som innan längre........

Svar på tråden Traderatråden nr 16