Traderatråden nr 16
Jippy jag hamnade på 155 plats så nu ska en triss hamna i min låda
Jippy jag hamnade på 155 plats så nu ska en triss hamna i min låda
jag mailade henne ifall om hon vill behålla dem så att hon får dem för 1/2 priset av vinnande bud och det vilje hon.
Mina auktioner går både toppen och botten nyårsklänningar trodde jag skulle gå upp rejält men men :( 1 krona utrop så
Mina klädpaket gick sämre en sämst ångrar att jag lade ut mina :(
Suck trött på tradera, fick ett mail om jag vunnit en triss den 17 november men inte fått någon än :( så dålig stil
Vad tyst det var här :) har lagt ut nya auktioner för 1 krona främst mkt Molo. Ska bli spännande att se hur det går, hur går de för er? :)
Jag tycker det går okej, har avslut om 7 dagar och nu ligger det lite för lågt för min smak me hoppas på höjning under veckan. Känns inte som folk använder T lika mkt :/ ska slänga ut lite av mina egna kläder idag, måste bli av med lite :)
Oj vad mina auktioner går dåligt :( *usch*
Har lagt ut massor av barnkläder nu för 1 krona, mkt molo mm
Hur är det nu fick man länka till sina auktioner så länge det inte blev överdrivet?
Nu har jag lagt ut 71 auktioner med massa barnkläder mest danskt för 1 kr ska bli spännande
Nu har omgång 2 kommit, lagt upp vårskor, lite sommarkläder samt skallisar från 1 krona
Lagt ut en massa 1 kr auktioner för pojk/flick från 50-116 nästan bara märkes eller stora START PAKET för nyfödd men inte tycker jag det går bra för det. Tycker jag försökt nå de flesta grupperna men icke T är alltid lite nervöst och inte som innan längre........