Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Traderatråden nr 16

Yosa skrev 2011-09-20 20:23:51 följande:
    Ett par grövre låg- skor. Ska de ut nu eller till våren? Köper man sånt på höst eller vår?

Jag har ju köpt ett par nyligen, för varm för vinterskor Drömmer

20 utan bud och 20 med bud, 48 h, Känne helt okej men fortfarande massor av 1kronors auktioner kvar Tungan ute

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Pixxi skrev 2011-09-20 21:00:54 följande:
    Jag har också massa 1kr utan bud. Lindex kläder brukar gå bra

Men det är dagar kvar.
    Du hade mkt fint, jag gillar dina lindexplagg men tyvärr för stort Rynkar på näsan
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Sålde för ett tag sen en "Bugaboo Iphone-hållare" på T. När jag skulle skicka den så såg jag att en liten pigg hade gått sönder. Fick dra i alla trådar för att hitta denna utsålda sak men tillslut så lyckades jag hitta en sprillans NY och idag fick jag hem den. Efter en månads letande så var jag bara tvungen att ringa säljaren att en helt ny hållare väntade här hemma och skulle skickas så fort som möjligt. Jag tror köparen uppskattade detta väldigt mycket och så kul att få göra detta för någon Solig

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Ja då har man fått Tradera att rekommendera att  polisanmäla henna Obestämd varför kan hon inte höra av sig bara .......Skrikandes

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Ria skrev 2011-09-21 20:58:37 följande:
    Kanske hänt en olycka av nåt slag, eller nåt annat som gör det omöjligt för henne att höra av sig? Har inte hängt med i själva disskuterandet om personen. Bara en tanke.. Maila vad du är rekommenderad att göra? Hon lär väl reagera på nåt om det nu inte är nåt som hänt.
    Jag har mailat henne i två veckor. Ett mail varje dag, även Tradera har hört av sig. Ännu inget svar så jag tror hon mer eller mindre ignorerar mig. sist jag hörde av henne så skrev hon att hon aldrig skulle betala tbx några pengar. Jag har haft flera problem med denna köparen sen jag vann jackan Kräks
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Ria skrev 2011-09-21 21:14:03 följande:
    Men va fan!! Skrikandes

Polisanmäl, tradera har väl uppgifter såsom namn osv osv.
    Ja, de bad mig hänvisa till Tradera så hjälper de till med uppgifter. Vill dock helst inte gå så långt men finns nog inte så mkt mer att göra Rynkar på näsan
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Ria skrev 2011-09-21 21:25:02 följande:
    Nej jag är "oxå" rätt mjäkig av mig.. Men va gör man.. :-/ Men om du inte mailat henne än ang rekommendationen om polisanmälning så tycker jag du ska skriva det.. Skriva att om du inte fixar detta inom si å så många dagar så anmäler jag dig. Kanske bör du även skriva med att du får ut hennes uppgifter av tradera så hon verkligen fattar att det kommer/kan hända.
    Jag har mailat henne ikväll om att även T nu tycker jag ska anmäla, hoppas hon svarar snart Obestämd blir en anmälan men kommer vänta till måndag,,,vill ej ge upp Tyst
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    GråterSkrikandes Fick detta som svar idag; Du får MER ÄN GÄRNA polisanmäla mig!!!   kör på bara!
    vad är de för problem med denna säljaren?
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Jag skrev till henne att jag fundera på att åka upp bara för att få ha en mer vuxen konversation om detta. Även om hon skulle stå fast vid sitt beslut så kanske man kan komma på någon lösning så båda är nöjda. Trött på att få barnsliga och omöjligt svar.  Hoppas hon tycker det är mer obekvämt så jag får pengarna. Kommer polisanmäla henne även om de troligen ej kommer leda någonstanns. Mitt mål nu är att få henne avstängd för då är jag nöjd ObestämdRynkar på näsan blev inte mkt sömn i natt.....

♥мєℓιηα
Svar på tråden Traderatråden nr 16