Traderatråden nr 16
Jag har ju köpt ett par nyligen, för varm för vinterskor
20 utan bud och 20 med bud, 48 h, Känne helt okej men fortfarande massor av 1kronors auktioner kvar
Jag har ju köpt ett par nyligen, för varm för vinterskor
20 utan bud och 20 med bud, 48 h, Känne helt okej men fortfarande massor av 1kronors auktioner kvar
Nu ska jag fota till fler auktioner har 4 kassar med kläder och mer kommer
Sålde för ett tag sen en "Bugaboo Iphone-hållare" på T. När jag skulle skicka den så såg jag att en liten pigg hade gått sönder. Fick dra i alla trådar för att hitta denna utsålda sak men tillslut så lyckades jag hitta en sprillans NY och idag fick jag hem den. Efter en månads letande så var jag bara tvungen att ringa säljaren att en helt ny hållare väntade här hemma och skulle skickas så fort som möjligt. Jag tror köparen uppskattade detta väldigt mycket och så kul att få göra detta för någon
Ja då har man fått Tradera att rekommendera att polisanmäla henna varför kan hon inte höra av sig bara .......
Jag skrev till henne att jag fundera på att åka upp bara för att få ha en mer vuxen konversation om detta. Även om hon skulle stå fast vid sitt beslut så kanske man kan komma på någon lösning så båda är nöjda. Trött på att få barnsliga och omöjligt svar. Hoppas hon tycker det är mer obekvämt så jag får pengarna. Kommer polisanmäla henne även om de troligen ej kommer leda någonstanns. Mitt mål nu är att få henne avstängd för då är jag nöjd blev inte mkt sömn i natt.....