Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-03-31 20:38:58 följande:
    Jo jag började samla Molotags för skojs skull i en burk men efter att maken hittat min gömma och insett exakt hur många som var däri så slutade jag
    haha det hade jag ALDRIG vågat!!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-03-31 20:42:43 följande:
    Jag slutade illa kvickt Iofs så var det ett tag sen och numera plockar maken tags varje gång han går i dotterns garderob utan att gnälla minsta lilla...Antar att han har blivit avtrubbad
    hehe-...
  • AochJsMamma

undra hur den är i stl...vissa kollektioner har ju varit större än andra, denna har jag noll koll ¨på

• AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-03-31 21:41:32 följande:
    Vår lurvoverall i samma färgkombo är stooor
    låter bra!!! Hoppas denna oxå är stor, och i ok skick.. fåra tumla lite o så och hoppas på det bästa. Den är ju såå fin! O nu blev det ju ett jämnt tal oxå kom jag på i samlingen!
  • AochJsMamma
    h80 skrev 2010-03-31 21:44:10 följande:
    vi har (hade) den i storlek 80 o den var större än en annan i 86. Så den fick åka ut på t
    kanon, A har 92 i sina lurvar. De i baby sitter perfekt, JR är lite stora men får funka.
  • AochJsMamma
    ominte skrev 2010-04-01 17:43:25 följande:
    Jag skulle köpt 80. Min dotter hade stl 80 förra året när hon var ca 80 cm och den var STOR på henne!Jag tycker de är jättestora i storleken men det kanske är ändrat nu. Vi hade skalkläder som köptes in förrförra våren.
    min son är ca 83 cm o har 92 o den sitter perfekt!!
  • AochJsMamma

Hörrni... vad tror ni om att sälja filtar? Typ Klippan, Nova star etc?? Superfint skick... {#lang_emotions_undecided} kan det vara nåt som funkar??

• AochJsMamma
    x karin76 skrev 2010-04-02 08:18:58 följande:
    Har sålt ett par filtar för ett halvår sedan och det gick bra, kan inte säga hur det går just nu men det går säkert nu med. Sätt kanske inte för lågt utrop bara, låt auktionen hellre rulla på en eller två omgångar till. Kostar "bara" 3 kr extra i osåltavgift per auktion, men kan ju förhindra att de slumpas bort för 10-20 kr om du vill ha t ex minst 50.
    bra idé, tack. Man vill ju inte slumpa bort en filt som kostat 300-400 kr..

blir att ladda en pro i helgen, svärmor kommer snart hit så det får bli på söndag när hon åkt.
  • AochJsMamma
    MejaKiZnic skrev 2010-04-04 19:21:46 följande:
    Oj oj mina går ju inte så bra, hur går det för er ?
    helt ok med tanke på att jag har rätt långt kvar.. men de måste ju stiga, annars får jag PANIK!
Svar på tråden Traderatråden nr 16