Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-04-12 20:57:07 följande:
    Skaljackorna gick bra hoppas jag Mitt köp var ju inte såå dyrt...www.tradera.com/Sot-bla-Polarn-och-Pyret-tuni...
    hihi nä det var ju inte direkt plånbokstömmande!

Skaljackorna gick bra respektive helt ok, tacka vare ninjor i slutsekundrarna på den blåa...den nya molon i grönt (liknande anoraken du sålde nyss) gick för 300 spänn...lite vääl lågt, så grattis till köparen (kanske nån här i tråden??).
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma

Godkväll i tråden!!

Nu har jag slängt ut 4 auktioner, känns skönt att ha tagit sig i kragen lite smått iallafall! Har ju en hel del sommarkläder som måste ut, så jag måste lägga på ett kol så jag får yt det icke somriga så här i sista sekund...

Pax gympadojjor... 1 kr eller högt? Börjat fega ut lite, så lutar åt högt utrop..men vad hade ni gjort? stl 22

• AochJsMamma
    h80 skrev 2010-04-15 20:56:14 följande:
    Vågar man sätta 10kr i utrop på en helt ny mololurv?
    varför 10 kr? Sätt 1 kr, lurvarna går ju bra, förutom de i små stl då...
  • AochJsMamma
    h80 skrev 2010-04-15 21:00:02 följande:
    de är storlek 92, 1kr.......det har jag aldrig gjort. Kanske dags nu då
    lurvar går ju alltid bra tycker jag, speciellt i den stl... vad blir du minst nöjd med? Färg?
  • AochJsMamma
    h80 skrev 2010-04-15 21:09:37 följande:
    den är rosa/lila, så inget för dig, satte utrop 1kr........chansar lite, men det ska nog gå bra. Den är från vårens kollektion
    den kommer nog gå superbra!!! 1 kr o säsongsktuell = bra kombo! {#lang_emotions_tongue_out}
  • AochJsMamma

Nu har jag laddat pron med ett gäng annonser, skönt att få iväg lite!! Blev mestadels höga utrop, eller det jag lägst kan tänka mig rättare sagt.

Slog mig idag att jag inet har köpt nåt på Tradera på ett bra tag Hittar liksom inget jag vill ha??

• AochJsMamma
    kalmar brud skrev 2010-04-17 13:06:34 följande:
    Nu har jag lagt in 11 nya auktioner med skor på min TRADERA... Det är både gympaskor och sandaler och ett par gummistövlar... www.tradera.com/auktioner/Knasanna
    har du redan sålt alla utom två?? Eller har du laddat en pro så att alla inte syns än..
  • AochJsMamma
    kalmar brud skrev 2010-04-17 13:10:23 följande:
    Nej nej, jag har laddat upp med PRO så dom är inte startade ännu... Dom kommer nog snart
    tänkte väl det
  • AochJsMamma
    kalmar brud skrev 2010-04-17 13:42:53 följande:
    Nu är alla upplagda... ALLT är utrop 1 KR
    vad fint av dig att du skänker 10% av allt till barncancerfonden! Jag är månadsgivare, och blir så glad när jag ser att folk skänker pengar dit, det behövs!! {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Traderatråden nr 16