Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

Lilla Ego 07 skrev 2010-03-31 10:08:48 följande:
    Japp jag insåg precis att jag måste shoppa lite till jag me så det vore ju fin fint om det blev en jäkla ruljans med auktionerna
    precis!!
    Smultronhjärta skrev 2010-03-31 10:09:05 följande:
    Jojo men Lovas växalåda är redan ganska gedigen så en liten lurv mer eller mindre spelar kvitta egentligen
    ja men då så!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    h80 skrev 2010-03-31 10:11:48 följande:
    Nu börjar köpare betala, men det blir ju fel efter allt krångel igår. Fel summor o fel budgivare. Vad gör jag nu?? Har fortfartande inte fått svar från tradera, hur lång tid brukar det ta?
    har missat, vad är det som har hänt?
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-03-31 10:19:02 följande:
    Jag är ute efter det mesta tydligen för att citera min make Jag har aaaaalltid en bra anledning till varför jag behöver det jag suktar efter Gällande lurvar så sitter jag med flera som ska ut NU,jag ska bara få tummen ur
    nån fiin som fattasi vår samling kanske..? stl 92?
  • AochJsMamma
    h80 skrev 2010-03-31 10:26:11 följande:
    Nu har jag pratat med kundtjänst o det var nått tekniskt fel, de har rättat till det o skulle maila budgivarna. Hopas ingen blir sur på mig
    alltså, skyller på att jag sovit dåligt inatt pga sjuk son, men jag fattar inte {#lang_emotions_cool} 
  • AochJsMamma

sitter med en pro lista nu, men avslut!? Kan inte komma på hur jag ska göra... 6 dagar känns för kort men 12 för långt och däremellan är det ju påsk etc..vad hade ni gjort??? vilken datum?

Smultron: jag ska oxå sälja en softshell...den blåa från förra året tror jag. samt två pop skaljackor. 
    Ang lurvarna så har vi redan den bruna i växalådan..

h80: aha då fattar jag..trist! Hoppas det löser sig smidigt!

• AochJsMamma
    Scruffy skrev 2010-03-31 11:53:55 följande:
    Måste säga att man aldrig slutar förvånas över budgivning på T.Sålde sonens regnställ igår. Han har använt den i en säsong. Lite slitage på ena fothällan, men det går att laga.Annars i mycket fint skick.Jag betalade 445 kr i affär och vinnande bud var 360 kr. Det är 80% av nypriset!!Inget märkes ställ heller...Gissa om jag är nöjd! Jag hade trott att jag skulle få runt 200-250 för den.
    ..och jag fick blott 220 spänn eller liknande för mitt helt nya..surar. nypris 500
  • AochJsMamma
    Bellevue skrev 2010-03-31 12:02:27 följande:
    ...och jag fick bara 109.- för mitt lite beggade boardman-set :(
    traderas lotteri....
  • AochJsMamma

Avslut ikväll!!! Bara två saker, men är nöjd redan nu! Känns kul! Är flera från Finland som har mailat frågor, så det ska bli kul att se om det är till Finland den ska skickas sen.. då var det nåt med IBAN nånting va???

• AochJsMamma
    mariahammarberg skrev 2010-03-31 19:04:37 följande:
    vad är "ninjor" och "att ninja"
    någon som lägger bud i slutsekunderna
  • AochJsMamma

Så!! Nu har jag fått ut några auktioner iallafall!

Kvällens avslut vart utan fler bud i slutet, men jag är nöjd ändå.

Orkar inte fota mer, men blir mer som åker ut imorgon. Dumt bara att det blir avslut mitt i månaden antar jag.. men det är ju NU folk vill ha skaljackor!

Svar på tråden Traderatråden nr 16