Inlägg från: mariahammarberg |Visa alla inlägg
  • mariahammarberg

Traderatråden nr 16

ingen av er här som som säljer barnkläder tjej 104 och kille 86?

Johanna 2007-02-25 Linus 2009-02-02
  • mariahammarberg
    h80 skrev 2010-05-06 13:15:47 följande:
    Hittade en annons imorse där säljaren hade skrivit ej pop, molo, gangstar i rubriken, så jag anmälde den o nu är den avslutat, Men säljaren har lagt upp den igen, men precis samma rubrik.......suck. Ska man anmäla igen eller
    varför anmäler ni en säljare som missat skriva märket i rubriken... Någon regel att man måste komma ihåg det? Förstår inte?!
  • mariahammarberg

har sett flera skor och sandaler som varit intressanta att ha på dotterns dagis, mailar säljarna för att fråga om bla märke och innermått men INGEN svarar. Har en flicka med breda fötter och vet att vissa skomärken(vissa butiker) har för smala skor. Tänker inte kasta pengarna i sjän men skulle gärma buda om jag visste att de skulle passa.

Detta har nu skett till 8!!!! olika säljare och INGEN svarar. Varför säljer man då? {#lang_emotions_yell}
    Irriterad!

• mariahammarberg
    någon som har VINCENT skor? är de smala i passformen? Vi har använt Kavat ell Rådis innan till dottern då skor tenderar att bli för smala för tårna/vristen.

Har hittat några auktioner jag vill vinna har mailat säljarna men får inga svar tillbaka. SÅÅÅÅ frustrerande! Törs inte buda utan att få mer info
  • mariahammarberg

X karin76 :tack för svar men anses de som smala är det tyvärr bara att lägga ner...

• mariahammarberg
    Tessou skrev 2010-05-08 19:45:10 följande:
    Nu har jag lagt upp en hel del auktioner... Hoppas verkligen jag får allt sålt direkt, vi får knappt plats här hemma för sonens alla kläder... Välkomna att buda!!
     ngt är fel med länken på din presentation det går inte att komma in.
  • mariahammarberg
    Mini Pantern skrev 2010-05-09 21:59:46 följande:
    Länk finns i min pres. Mest 86 pojk
    tråkigt nog kan jag inte se den då du har spärrar för vilka som får se din pres. Har jagat pojkkläder i storl 86 länge nu.....
  • mariahammarberg

Hur göra när säljare inte svarar på mail angående pågående auktioner...?
    Om det är en vara som ni vill ha skulle ni chansa ändå utan att få era svar?
    Har totalt skrivit frågor ang skor och dess innermått på 12 olika auktioner. vissa av dessa - de som ser mest intressanta ut har jag mailat flera ggr. Men inte ett enda svar! Skulle ni ändå chansa och buda.
    Flickan har breda fötter och i vissa annonser står inte skomärket eller innermått. Vet att vissa butikers skor av eget märke är för smala. Står nu i valet och kvalet att buda och ev vinna, samt betala frakt på en sko som kanske inte kan användas.... SUCK

känns trist! Svarar man har man ju möjlighet att få fler budande intressenter....

Svar på tråden Traderatråden nr 16