Traderatråden nr 16
ingen av er här som som säljer barnkläder tjej 104 och kille 86?
ingen av er här som som säljer barnkläder tjej 104 och kille 86?
har sett flera skor och sandaler som varit intressanta att ha på dotterns dagis, mailar säljarna för att fråga om bla märke och innermått men INGEN svarar. Har en flicka med breda fötter och vet att vissa skomärken(vissa butiker) har för smala skor. Tänker inte kasta pengarna i sjän men skulle gärma buda om jag visste att de skulle passa.
Detta har nu skett till 8!!!! olika säljare och INGEN svarar. Varför säljer man då?
Irriterad!
X karin76 :tack för svar men anses de som smala är det tyvärr bara att lägga ner...
Jippi jag har fyndat - i mina mått mätt i alla fall! Vad tycker ni_?
www.tradera.com/KJOL-LINDEX-auktion_302969_112151741
www.tradera.com/SANDALER-AV-MARKET-RADIS-STL-24-auktion_340163_112152684
Hur göra när säljare inte svarar på mail angående pågående auktioner...?
Om det är en vara som ni vill ha skulle ni chansa ändå utan att få era svar?
Har totalt skrivit frågor ang skor och dess innermått på 12 olika auktioner. vissa av dessa - de som ser mest intressanta ut har jag mailat flera ggr. Men inte ett enda svar! Skulle ni ändå chansa och buda.
Flickan har breda fötter och i vissa annonser står inte skomärket eller innermått. Vet att vissa butikers skor av eget märke är för smala. Står nu i valet och kvalet att buda och ev vinna, samt betala frakt på en sko som kanske inte kan användas.... SUCK
känns trist! Svarar man har man ju möjlighet att få fler budande intressenter....