Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-10-07 21:23:24 följande:
    Det skiljer nog sig på hur mkt fel man har gjort..aldrig varit med om 50kr i straff. Däremot 25kr
    japp fick 2 räkningar förra veckan på vardera 37kr så 25kr av dessa var avgifter
  • Mamma till Simon
    7småtroll skrev 2010-10-08 16:14:35 följande:
    Har fortfarande inte fått de termobyxor jag vann i september. Säljaren var bortrest till den 27:e men skulle skicka när hon kom hem. Andra har fått sina varor snabbt och nu har hon fått omdömen på auktioner som gick ut den 28:e.

Ska jag avvakta till efter helgen eller verkar det påstridigt om jag mailar nu? Det är ju iaf den 8 okt redan.
    jag hade mailat nu
  • Mamma till Simon
    Obestämd en del är väl godtrogna.

Tog köpnu på en åkpåse idag och har väntat på vinnarmailet och nu kom det.

Hej Eva!

Jag har skickat åkpåsen till dig,hoppas du blir nöjd.

Mitt kontonr är: SEB  xxxx xxxxxxx

MVH :xxxxxx

Tur att det var jag som köpte och inte nån av dessa strulpellar som vi brukar få på halsen
  • Mamma till Simon
    Tonarslisa skrev 2010-10-08 18:01:28 följande:
    Har aldrig varit med om det förut så hade det varit jag, hade jag blivit glad.
    Tänkte fråga dig om hon sålt mycket. Men sen ser jag svaret ovanför.
    Ska du säga till henne?
    väntar tills den har kommit sedan kanske jag tipsar henne
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-10-12 11:10:26 följande:
    Åh vad jag surar..fick idag ett omdöme att en overall jag sålde var sliten i rumpan(vilket den inte var) och att det efter lek i sandlådan skulle ha gått hål i den..Min unge har aldrig varit i sandlådan med den så jag vet inte om den klarar det MEN overallen är i galon! Dvs enligt mitt tycke borde den klara mycket såvida barnet inte sätter sig på asfalt och hasar fram möjligen

S U R Skrikandes
    Förstår att du är sur, fick också ett positivt fast dåligt omdöme för ett tag sedan. Jag blev skitsur eftersom det hon skrev inte stämde alls + att man kan ju faktiskt maila om man är missnöjd. Men men skit i det nu det försvinner snart i mängden av alla dina omdömen
  • Mamma till Simon
    tessum skrev 2010-10-12 12:04:41 följande:
    Någon som vet om man kan hämta ut ett paket åt någon annan?

Mina uggs har äntligen kommit efter 1½ veckas leveranstid (schenker) problemet är bara att de kom i min sambos namn och han for iväg på kurs igår och kommer inte tillbaka förän i slutet av veckan.

Jag kan ta hans pass som leg + mitt eget leg.
    ja då ska det nog gå bra, min sambo brukar alltid hämta åt mej
  • Mamma till Simon
    Mystic noblesse skrev 2010-10-15 12:06:06 följande:
    Hej!

sålde ett wii på tradera och nu klagar köparen på detta. Som att garantin inte var med i paketet och inte originalkartongen. Garantibeviset skickade jag med posten för glömde lägga ner det i paketet med wii:t. Han klagar att det är en repa där man sätter in en gamecube kontroll och att själva repskyddet är uppfläkt. Detta har jag inte ens sett. Jag skickade bara paketet och det var min sambo som skötte resten. Nu vill han ha kompensation annars sätter han neg. Hur hade ni gjort??
    jag hade tagit tillbaka det och gett han pengarna tillbaka
Svar på tråden Traderatråden nr 16