Traderatråden nr 16
Fråga: i vilken kategori lägger jag en fjällräven ryggsäck för barn? Något under barn eller under ryggsäckar?
Fråga: i vilken kategori lägger jag en fjällräven ryggsäck för barn? Något under barn eller under ryggsäckar?
Astarte- Tack för tipset, ska genasr kolla var andra ligger Det är tyvärr inte en minikånken jag ska sälja, utan en campus ace. Minikånken bor kvar, i hopp om att lillebror kan ha den en vacker dag Den jag ska sälja är mer en riktig friluftsryggsäck med vadderade axelband, bröstrem, regnskydd och så
Jag har lagt ut sandaler, dock inte kavat, med utrop 100 kr och avslut på söndag. Har bud på utrop, så det går ju att sälja iaf
Aldrig mer 1 kr utrop kan jag säga... Sålde jättefina Moonkids byxor för 13 kr tex, och snygga shorts från hm för 2 kr
Nu har jag slängt ut lite sedan jag anmält mig till kampanjen, så tack snälla för länken! Har hur mkt som helst som ska ut, så förhoppningsvis orkar jag lägga ut lite mer sedan... Satte avslut om två veckor, då borde väl folk vara tillbaka från semestern?
Ni som har auktioner ute nu, tycker ni det går trögt? Jag har bud på 7 av 37, och bara på utrop Har iofs höga utrop nu när det är gratis osåltavgift, men ändå...