Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

Traderatråden nr 16

trolltriss skrev 2010-05-16 18:24:24 följande:
    jag har bara egen åsikt om MOLOs lurv 2010,, den tål ju inte att tvättas,,, köpte en och efter två tvättar såg man ju det vita nätet igenom,,, allt lurv lossar ju.... skit tråkigt. Sålde den fort som bara den, men det blev ett dyrt köp ( ) säljer min dotters gamla begagnade , och är inte såå nöjd budet på den heller. vill faktiskt gärna ha lite mer för allt jag har ute. Framför allt Hummel setet som är så snyggt.
    Åh hummelsetet är såå fint  kollade på det förut idag då jag letar Hummel till sonen men i strl 134/140
  • maggan75
    maadicken skrev 2010-05-16 19:49:58 följande:
    ja så kanske det är...
    Jag tänkte att filmerna kanske är så repiga så de inte funkar ....
  • maggan75
    HäxanSurtant3 skrev 2010-05-16 19:57:09 följande:
    moi..
    Jasså   nu blev jag ju nyfiken
  • maggan75
    maadicken skrev 2010-05-16 20:18:33 följande:
    det är ju oxå en möjlighet. jag har mailat och frågat, för jag jagar efter denna filmen.
    meddela vad de svarar sen   Jag har alla 3 filmerna  1+2 både på vhs och dvd och nr 3 på Dvd ..älskar verkligen  den första
  • maggan75

Hmmm har haft avslut nu men får inga mail från Tradera ..... ngn mer som har det problemet ??

• maggan75
    x karin76 skrev 2010-05-17 09:13:34 följande:
    Ni som minns Dan/Marie och hela den historien... Ser inte detta lite bekant ut..? www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...Helt annan säljare iofs, men man kan ju undra var alla prylar kommer ifrån? Typ samma saker som säljs som D/M höll på med.
    Vet inte säkert men en  del saker ser ut att komma från Gekås.
    Men man är ju verkligen på sin vakt  nu när många säljer mycket nytt .... jag är väldigt  skeptisk när det gäller såna säljare tyvärr   
  • maggan75
    HäxanSurtant3 skrev 2010-05-18 14:23:36 följande:
    jaha- då har det gått 10 dagar, inte ett ljud från en köpare trots 2 mail. Ringde o pratade in på hennes mobil att jag undrar om hon ska ha tröjan och att jag vill ha besked. Och att hör jag inget så blir det tyvärr ett negativt omdöme.Nu har hon fått 3 chanser. Väntar ett par dagar till, sedan lägger jag upp den igen.Hur brukar ni göra?
    oj..jag brukar vänta flera veckor  innan både neg och  lägga ut igen.
  • maggan75
    Stina0 skrev 2010-05-18 20:29:39 följande:
    Någon som har erfarenhet av försvunna brev på Posten? Vad är oddsen att få se det igen? Har anmält det försvunnit med länken ovan. Brevet har varit borta i två veckor nu...Första gången det händer på mig på T....  Känns inget vidare, när jag vet att det är postat och i vilken låda.
    Jag har haft ett som jag skickat som försvunnit  och det  dök aldrig upp
    Sen har jag  som köpare haft ett som försvunnit oxå  tråkigt när det händer
     framförallt när  säljaren inte trodde mig och inte ville hjälpa till alls 
Svar på tråden Traderatråden nr 16