Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

Traderatråden nr 16

kalmar brud skrev 2010-03-27 13:39:24 följande:
    Någon som vet hur det går med 116 kläder....? Jag har 5 par mjukisbyxor från lindex till pojk i storlek 116, ett par name it och ett par andra...Ska man lägga dom från lindex i ett paket?
    Jag sålde ett par mjukisbyxor från Lindex i strl 122 nyligen fick någonting på 50 kr för dem tyckte det var helt ok
  • maggan75
    kalmar brud skrev 2010-03-27 21:36:19 följande:
    Maxi har just nu tag 3 betala för 2... På tröjor/mjukisbyxor mmNågon som vet hur dessa mjukisbyxorna är? T.ex. resår i midjan, vid fötterna mm
    Tyvärr inte tittade på dem  häromdagen  men köpte inga ......

Lejån kollade igen efter lurven men inga rosa bara röda,gröna ? och grå
  • maggan75
    Viktorsmamma skrev 2010-03-28 20:43:01 följande:
    WS= windstopper den mörkblå jackan.men har 5-6st i min minneslista, man vill ju hitta den billigaste självklart
    Overallen är ju oxå en WS
  • maggan75

Min WS från pop  gick  direkt på köp nu
    Fick sms det visade sig att det var en jag kände

• maggan75
    maggan75 skrev 2010-03-28 21:19:53 följande:
    Min WS från pop  gick  direkt på köp nu Fick sms det visade sig att det var en jag kände
    Ja som hade köpt WS:en alltså 
  • maggan75
    ominte skrev 2010-03-29 21:16:53 följande:
    Alltså jag måste ha råkat ut för sveriges korkade traderasäljare som gav mig ett negativt igår med motiveringen att jag tog LÅÅNG tid på mig att betala.Idag mailade jag henne och frågade varför jag fått negativt när jag faktiskt hade betalat in pengarna inom 3 dagar efter avslut, såsom hon skrev i vinstmailet. Så får jag ett skitsurtl svar att auktionen slutade den 26/2 och att hon inte fick betalt förrän den 12/3. Hon har misstagit mig för någon annan för auktionen slutade den 9/3 och inget annat. Så jag mailar tillbaka att hon måste tagit fel på person men jag har inte fått nåt svar.GAAAH!
    maila med länk på auktionen och kopia på betalningen
Svar på tråden Traderatråden nr 16