Inlägg från: maadicken |Visa alla inlägg
  • maadicken

Traderatråden nr 16

kikar in lite i tråden  
    hur går det med försäljning av barnkläder nu?
    har massor som ska ut, men funderar på om någon handlar i augusti precis efter semester och alla reor som har varit... mycket höstkläder och regnkläder har jag.
    blir det bäst till bb i augusti, eller ska jag kanske vänta till bb i september? hur skulle du ha gjort?

♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • maadicken
    Pildi skrev 2010-08-03 20:55:27 följande:
    Om du lägger upp auktioner på 14 dagar då hinner folk få barnbidraget:))
    jo precis. men frågan är om det blir bäst i augusti eller september. tänker att folk har handlat massor på rean som är nu och kanske inte är så shoppingsugna i augusti. men jag kanske tar lite nu och resten sen. tradera sugen nu ju!

jag har inte haft koll på tradera alls i sommar, så jag vet inte alls hur läget är där nu
  • maadicken
    StaffenAssar skrev 2010-08-03 21:19:55 följande:
    Mina går ok än så länge, men har inte avslut än på ett tag. Har sålt 5 på "köp nu" och har en skaljacka ute som jag la ut i söndags och redan är nöjd med priset på om den inte stiger, så ok tycker jag Har ute långärmat, byxor, skor, stövlar och höstýtterkläder i stl 74-98
    det får nog bli en liten hög i augusti då   har en del märkes och det brukar ju gå bra, men ytterkläderna sparar jag nog på tills september. tror jag
  • maadicken

nu hoppas jag det finns många shoppingsugna på tradera, för nu har jag laddat upp ett gäng, bla POP. mest stl 98, men inte bara. under helgen fylls det på med massa regnkläder oxå jag som tänkte vänta tills bb i september...

http://www.tradera.com/MyTradera/Seller.aspx?filter=1

• maadicken

hur går det föresten för er som har haft avslut senste veckan? jag är riktigt nervös att folk inte ska vilja handla än...

• maadicken
    Hannah74 skrev 2010-08-21 21:36:17 följande:
    Du måste länka från länken under dina säljverktyg. Annars kan vi inte se dina.
    åh! tack för upplysningen   det hade jag inte en tanke på... här kommer den rätta länken då
    http://www.tradera.com/auktioner/Nova_78
  • maadicken
    h80 skrev 2010-08-21 21:40:01 följande:
    nu är prolistern igång, det kommer mer Glad
    www.tradera.com/auktioner/annah
    åh så mycket fint   synd bara att jag inte har nån det passar till
  • maadicken
    StaffenAssar skrev 2010-08-21 21:44:58 följande:
    Mina avslut har gått riktigt bra tycker jag, förutom fleecekläder som hade avslut ikväll som blev osålda. Kanske lite för tidigt för fleece, fast det borde ju inte va det... Nu i denna omgång har jag en massa utan bud, men de flesta har avslut nästa söndag och höga utrop, så det ska nog bli bra det med.
    skönt!  fast konstigt med fleecekläderna... själv köper jag ju höstgrejer för fullt, och har även börjat spana efter en vinteroverall. tänkte vänta med att lägga ut mina vintergrejer till slutet på nästa månad.
    jag har inte satt så höga utrop nu, så jag hoppas verkligen folk är sugna. däremot har jag höga köp nu priser, och har faktiskt redan blivit av med en grej jag la ut alldeles nyss undrar hur mycket jag kunde ha fått utan köp nu priset...
  • maadicken
    StaffenAssar skrev 2010-08-21 22:10:30 följande:
    Ja, jag fattar inte heller med fleecekläderna faktiskt, kanske för högt utrop? Men, men, tog lägg ut automatiskt vid osålt, så de får väl ligga en vända till och så får vi se vad som händer... Jag har lagt ut vinterkläderna nu redan. Pop-overall stl 80 och nanookvantar med avslut imorgon är uppe i 500 än så länge, får se om det blir mer, och reima stl 98 med avslut nästa söndag är också uppe i 500 redan. Så jag tycker vinterkläder går helt okej Fast bäst gick skalkläderna som hade avslut ikväll, 486 för jackan och 380 för byxorna
    ja skalkläder är bra grejer det var ett par pop skalbyxor som blev köpta på köp nu bara nån minut efter jag lagt ut dom. då hade jag ändå köp nu pris på 350 kr.  hmm... förlorade kanske 30 kr där...  
Svar på tråden Traderatråden nr 16