Inlägg från: maadicken |Visa alla inlägg
  • maadicken

Traderatråden nr 16

hmm... jag har fått räkning på 2 reservationspris. jag har aldrig sålt med reservationspris, däremot råkade jag skriva köp nu priset i den rutan på två auktioner. upptäckte detta direkt dom laddat upp och avslutade direkt. båda auktionerna är alltså avslutade osålda på samma klockslag som dom är startade.  ska jag verkligen behöva betala för det?

förövrigt har jag avslut imorron en del saker går ganska bra, medans det fortfarande är många som bara har ett bud. lite fyndchans fortfarande hos mig alltså

♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • maadicken
    aglili skrev 2010-09-25 23:55:53 följande:
    Vad konstigt att du inte har fler bud. Låga utrop o fina saker. Tyvärr inte rätt storlek för oss dock...
    jag tyckte oxå det var fina saker, men tyvärr för litet här.
  • maadicken
    Bellevue skrev 2010-09-26 13:20:18 följande:
    Har slutminutrarna på mina auktioner nu och som det ser ut nu blir det tre osålda.
    Många slutar på 1 krona men det gör inget :)

Didriksonoverallen har inte fått bud, är den för dåligt kick för utgångbud 50.-?

www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    jag hade gärna betalat 50 kr för den om den bara hade varit 2 storlekar större perfekt som extraoverall!
  • maadicken

hmm... jag har skickat iväg sonen och hunden med mor och far över dagen för att jag skulle städa och greja i lugn och ro. men vad gör jag tro? sitter och nojar över mina avslut ikväll. springer och kikar hela tiden om jag fått nåt mer bud undara om jag får nånting vettigt gjort idag?

lite "sur" över en mössa som bara har ett bud än. har sett den mössan säljas flera gånger för massor med pengar...

• maadicken
    Puchiko skrev 2010-09-26 13:30:55 följande:
    Maadicken: vad jag känner igen mig, har flera stycken som går ut idag.. och inga bud..
    det är inte kul jag har iaf bud, och några saker som går riktigt bra. men det är svårt att inte vara missnöjd över en del ändå. samtidigt så vet jag ju att det brukar rasa in många bud i slutminutrarna
  • maadicken
    Puchiko skrev 2010-09-26 13:38:41 följande:
    Hope so får jag se vad du säljer?
    självklart   http://www.tradera.com/auktioner/Nova_78

vill inte spamma tråden bara tänkte jag skulle länka lite senare sen när avsluten närmar sig.
  • maadicken
    Lejån skrev 2010-09-26 13:42:48 följande:
    Du hade ju mkt roligt.

Regnskyddet verkar gå bra!

ja regnskyddet ja... det har jag tänkt sälja sen våren 07, men jag tänkte att regnskydd har väl alla. men det hade dom tydligen inte!

nej, nu MÅSTE jag få nånting gjort här!
  • maadicken
    Viktorsmamma skrev 2010-09-26 13:58:02 följande:
    några av dina åkte till minneslistan. synd att tröjorna va i 98 många fina men sonen har fortf. 92 som är lagom förstort
    kul   men du, rätt vad det är så har han 98 vet du  

det har ramlat in en massa bud undertiden jag har städat men det får gärna bli fler eftersom kvällens avslut ska finansiera min ullareds resa om 2 veckor!
    Puchiko skrev 2010-09-26 16:07:17 följande:
    Dock verkar det inte bli mer än 1 kr per klädset.. tråkigt nog
    trist
  • maadicken
    Mamma till Simon skrev 2010-09-26 14:28:03 följande:
    Har med avslut på några auktioner idag bl.a ett par helt nya pop vinterbyxor som inte har fått bud än Rynkar på näsan högt utrop men ändå pengar att tjäna för den som tänkt köpa sådana nya
    himmla synd att dom inte var i 110! jag ska ha dom svarta till sonen i vinter har jag tänkt, och jag vill gärna köpa dom nya. får hoppas exet hittar dom på outleten i norge istället. om han bara kunde röva sig dit nångång...
  • maadicken

nu börjar mina avslut om ca 40 minuter. jag är på kalas hos lillebror, men kunde inte hålla mig från att gå in och titta alltid lika spännande! www.tradera.com/auktioner/Nova_78

lycka till alla andra med avslut ikväll!

Svar på tråden Traderatråden nr 16