Inlägg från: maadicken |Visa alla inlägg
  • maadicken

Traderatråden nr 16

MejaKiZnic skrev 2011-02-27 17:44:56 följande:
    Har också avslut idag, spänd som tusan inför detta. Laddat upp med en fryspizza, läsk och lite choklad för att överleva de sista minuterna. Hoppas på fler bud, heja heja
    alltid lika spännande! hoppas på fler bud både till dig och mig  

jag har laddat en ny lista som ska upp snart. mycket skor och gummistövlar. undrar om det kan gå nåt bra...?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • maadicken
    MejaKiZnic skrev 2011-02-27 17:49:31 följande:
    Min dotter som är 2,5 år har ibland sin hjälmmössa, funkar men börjar bli lite liten 48/50 kanske?
    AochJsMamma skrev 2011-02-27 16:08:05 följande:
    samma här, oxå avslut ikväll. Vissa är jag jättenöjd med, några i bortskänkningsläge men det höjs förhoppningsvis lite! I stort är jag supernöjd!! Skalkläderna från POP går som vanligt bra, Molo tycks ligga lite i en svacka för mig just nu, har en tröja som är uppe i typ 40 spänn, i nyskick..hur skumt som helst!
    Har ett par byxor med rymdmotiv för 51 och dem är som nya Obestämd

tack då skickar jag det som svar. bättre än inget svar alls!
  • maadicken
    Viktorsmamma skrev 2011-02-27 18:49:31 följande:
    de lindex med stjärnor på knäna är de lika stora som velourbyxorna? bara så ja har nått hum, hört att de är små i strl.
    är det mig du frågar tro?   dom randiga velourbyxorna är lika stora som dom med stjärnor i så fall.
  • maadicken
    AochJsMamma skrev 2011-02-27 19:31:43 följande:
    tror hon syftar på mig...

Sara: de är normala i stl skulle jag vilja påstå, Alex har precis vuxit ur dem o han är ju lite längre än V (91,5 cm).
    haha ok   jag säljer oxå lindex med stjärnor på knäna + velourisar
  • maadicken
    AochJsMamma skrev 2011-02-27 18:52:08 följande:
    alltid lika spännande (läs: nervöst!) Jag måste oxå få ut skor, har en hel del som ska ut, tycker dock att det är svårt med skor för har inte sålt så mkt skor..vågar man sig på 1 kr?? Är Kavat, Converse o Superfit som sk asäljas... blir att lägga ut i veckan tror jag.

Idag koncentrerar jag mig på mina avslut jag har ikväll, men märkligt nog har jag INGET i minnes! HUR är det möjligt?? Måste genas kika om det finns nåt att buda på..
    jag vågar INTE sätta en krona på skor. har ändå märkesskor, men jag är feg

jag har en sak i minneslistan som jag tänkt att jag ska köpa om en liten liten stund. bara inte dom blir för dyra...  men det brukar dom bli
  • maadicken
    Viktorsmamma skrev 2011-02-27 19:46:17 följande:
    ja tror dina va förstora, vi ska ha i 92
    ja då blir dom lite stora själv önskar jag dom i stl 116 eller 122
  • maadicken

avslut förfullt nu tänk att jag aldrig kan låta bli att sitta och uppdatera sidan heela tiden   alltid lika spännande!

• maadicken

slut på det roliga för denhär gången ca 1600 för i mitt tycke inget särskilt. trodde inte alls det skulle bli så mycket denna gången, så glad överraskning
    nya avslut om en vecka då

• maadicken

lite avslut ikväll igen då  
    går det bra för er andra med avslut ikväll tro? själv har jag inget riktigt attraktivt, men jag är ganska nöjd ändå. men lite ninjor hoppas jag såklart på ändå

Svar på tråden Traderatråden nr 16