StaffenAssar skrev 2010-05-02 18:29:55 följande:
Japp, de ändrade reglerna. Sedan behöver man väl inte länka flera ggr per dag direkt, men det tycker jag inte folk här inne gör heller. Jag brukar länka när jag lagt ut nytt eller har avslut, och eftersom jag traderar i perioder så blir det inte så superofta för mig
så bra
då behöver man inte göra smygreklam som alla ändå gjorde. bra om det inte utnytjas för mycket, för då blir det ju som sagt tjatigt. jag säljer oxå i omgångar. skulle lagt ut mer i veckan, men det blev inte av.
mal skrev 2010-05-02 19:19:59 följande:
Fick en annons borttagen eftersom eftersom det inte är tillåtet att sälja bag.badkläder. Ok jag accepterar deras regler med hygien osv, men till saken hör att detta är en UV-tröja som mina barn aldrig ens har badat i (dvs ej beg badkläder).. Skillnad om det varit badbyxor tycker jag. Mailade T och fick till svar att jag inte får lägga ut den ens som tröja.. Suck..
löjlig regel tycke jag eftersom det är tillåtet att sälja begagnade tygblöjor. det är ju betydligt värre än använda badkläder. eller som jag tänkte sälja, kalsonger där många aldrig är använda och några är använda nån enstaka gång.
nu ska jag försöka se på tv... önskar jag hade en laptop nu, men jag får väl rusa hit i reklampauserna
lycka till alla med avslut ikväll!