Traderatråden nr 16
Nä men fy, här har äntligen tagit mig i kragen och lagt ut lite auktioner så säger ni att det går supertrögt o ingen budar
Nåja, blir glad bara jag blir av med dem och får en liten slant så det är värt besväret iaf
Nä men fy, här har äntligen tagit mig i kragen och lagt ut lite auktioner så säger ni att det går supertrögt o ingen budar
Nåja, blir glad bara jag blir av med dem och får en liten slant så det är värt besväret iaf
ah...har fått ut några fler auktioner. Med pro-listern funkar det
verkligen smidigt. Nu är det bara vänta på bud
tradera har ett gratisprogram man kan använda när man ska lägga upp auktioner. Du hittar det till vänster i menyn.
julerbjudandet gick ut vid nyår tror jag :-S
Ha ha vilket nöje, sitter här o kollar o kollar. Jättespännande se om auktionerna ökar ngt ju! Borde väl göra nåt vettigare.....det är fortfarande många dagar kvar
har en ute som ligger på 170 nu och går ut på tisdag. Jag är nöjd än så länge iaf.
Titta på avslutade auktioner......
Har lagt annonser o det går väääldigt trögt, kanske för jag lagt liiite högre utrop, men det ska ju vara värt besväret att skicka och så också tycker jag :-S
emballagekostnad har jag aldrig tagit ut, börja på 1kr går ju bra ibland ibland inte......
hur gör ni andra, törs ni lägga ut för 1kr?