• TinaZ

Traderatråden nr 16

Nä men fy, här har äntligen tagit mig i kragen och lagt ut lite auktioner så säger ni att det går supertrögt o ingen budar
    Nåja, blir glad bara jag blir av med dem och får en liten slant så det är värt besväret iaf

• TinaZ

ah...har fått ut några fler auktioner. Med pro-listern funkar det 

verkligen smidigt. Nu är det bara vänta på bud

• TinaZ

tradera har ett gratisprogram man kan använda när man ska lägga upp auktioner. Du hittar det till vänster i menyn.

• TinaZ

julerbjudandet gick ut vid nyår tror jag :-S

• TinaZ

Ha ha vilket nöje, sitter här o kollar o kollar. Jättespännande se om auktionerna ökar ngt ju! Borde väl göra nåt vettigare.....det är fortfarande många dagar kvar

• TinaZ

har en ute som ligger på 170 nu och går ut på tisdag. Jag är nöjd än så länge iaf.
    Titta på avslutade auktioner......

• TinaZ
    HonSomVet skrev 2011-01-12 20:38:31 följande:
    En liten undran... Enligt en säljare så skickades en vara den 30 december från England. Nu har det ju varit lite helger och elände där emellan, men borde den inte kommit fram vid det här laget? Jag är relativt säker på att hon inte är någon som luras iaf. Då handlar det nog om att den skulle kommit bort. Hon skrev att hon själv skickar med DHL därifrån, men att paktet i Sverige kommer med den vanliga posten, hur det nu kommer sig. Men när ska man börja bli lite otålig och höra av sig?
    Vilken säljare?beställde en jacka och den kom relativt snabbt tyckte jag och jag tror den kom hem i brevlådan.
  • TinaZ
    Tettan skrev 2011-01-29 18:35:02 följande:
    Instämmer. Jag hade en köpare som när hon fick paketet genast skickade ett trevlig mail där hon skrev att hon var nöjd och tackade för snabb leverans. På Tradera däremot lämnade hon ett tomt omdöme...
    precis så fick jag också nyligen, visst undrar man varför????
  • TinaZ
    aLttjolajban skrev 2011-01-31 18:21:33 följande:
    jag har en köpare som aldrig fick sin vara,hon hotar med neg omdöme. Riktigt trist då jag inte kan stå för att posten har slarvat bort brevet! jag var vänlig och skrev till köparen att ett neg omdöme anser jag vara fel omdöme då jag har skickat varan och inte kan stå för vad posten har gjort. Inget svar från köparen får man heller efter det.

Synd att det inte finns fler konkurenter till posten som man kan skicka små brev med.

Här har jag lagt ut smått och gott som har avslut om 2 dagar.

Ang espirit kläder så håller jag med om att de går riktigt uselt trots att det är dyra kläder.
    förstår hur du menar men vad ska man lämna för omdöme om man betalat men inte fått sin vara. Då kan man ju inte vara annat än missnöjd.
    Själv väntar jag på en jacka som jag vann den 19jan.
    Mailade säljaren i lördags som säger att hon skickat den. Vad gör man???
  • TinaZ

Har lagt annonser o det går väääldigt trögt, kanske för jag lagt liiite högre utrop, men det ska ju vara värt besväret att skicka och så också tycker jag :-S

• TinaZ

emballagekostnad har jag aldrig tagit ut, börja på 1kr går ju bra ibland ibland inte......

• TinaZ

hur gör ni andra, törs ni lägga ut för 1kr?

Svar på tråden Traderatråden nr 16