• TinaZ
    Mamma till Simon skrev 2010-04-17 19:18:26 följande:
    Säljaren har säkert kollat på schenkers hemsida när hon räknat ut frakten. Be att hon bokar via sin tradera sida för då får hon ju rabatt och då går den ju inte på mer än 33kr.
    aha...så det är därför....tyckte 48med schenker var så konstigt pris. Blir ju billigare med posten.
  • TinaZ

Har lagt ut en Peak performancejacka (herr) undrar hur det går......

• TinaZ
    Lilla Ego 07 skrev 2010-04-19 14:08:42 följande:
    Har två avslut ikväll. Min didriksson skaljacka börjar gå rätt högt.....lite nervöst tycker jag när de går så högt. 
    Visst är det lite kul, man är nervös när det går dåligt men även när ngt går oväntat högt
  • TinaZ
    TvåTrollsMamma skrev 2010-05-03 09:11:31 följande:
    ja det är sån, man får dem med i babybagen från bb.
    va bra! då vet jag vad jag ska göra med dem
  • TinaZ

staffenAssar - jag tror att de som vill köpa en äkta, en original som nu är inne för att retro är populärt, kanske inte vill köpa en där muddarna är utbytta....spelar ingen roll att den är supersnygg med randiga muddar och ett perfekt utfört arbete, utan för att de vill ha en som ser ut som den gjorde då.

• TinaZ

håller med, vad mer kan man förbättra om man postar samma dag som man ser betalningen?
    en del köpare har uttryckt missnöje att de inte får varan hem till dörren när jag skickar med schenker........

• TinaZ

jaså är det dyrare med schenker nu förresten, skiljer det mycket?

Svar på tråden Traderatråden nr 16