Inlägg från: Ellan 76 |Visa alla inlägg
  • Ellan 76

Traderatråden nr 16

Åh det var så länge sedan som jag la ut på Tradera så jag har glömt pirret i magen man får när det närmar sig slutminuterna på auktionerna:)

• Ellan 76
    Maadicken: Ja jag gillar också dom:) Men sonen spillde oboy på tröjan som inte gick att få bort fläckarna på så den kasserade jag. Tänkte att det dröjer innan lillebror kan ha byxorna så därför åkte dom ut på Tradera
  • Ellan 76

Skulle så gärna vilja hinna med mera att lägga ut auktioner på Tradera men nu när mammaledigheten är slut och jobbet kräver en del så blir ju försäljningen lidande:(
    Har lagt ut en auktion nu, några plagg lämnade jag till en seconhand butik som vi var här i byn. Får hoppas det blir sålt där. men jag tänkte kolla lite bland yngsta sonens kläder för han har tagit ett skutt nu:) Och han ska ha kalas på lördag och då har han (jag) sagt att lite kläder är ju aldrig fel

• Ellan 76

Igår så ninjade jag en POP kjol i strl 74 som jag tänkte ge min brorsdotter, gav 21 kr för den:) Nöjd är jag!

Ikväll har jag avslut och den ligger bra, men det är en "nolla" som leder budet, inga auktioner gjorda, inga omdömmen. Hoppas det är nån som fullföljer om denna vinner:)

• Ellan 76

Nån som söker POP vinterjacka i grön, strl 86??

http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/119696397

jag budade på skidbyxorna som samma säljare har lagt ut, så dom låter ni bli:) *skämtar bara*

Får se om jag blir färdig att lägga ut lite tröjor ikväll eller om jag väntar tills imorgon.

• Ellan 76

Avslut på torsdag kväll och jag tycker det går lite trögt! Trodde det skulle vara smidigt nu i samband med lön. Får bara hoppas att mina auktioner ligger i många minneslistor:)

• Ellan 76

Kom på precis att jag har avslut samtidigt som rosa bandet galan sänds på tv. Kanske inte så många som sitter på Tradera då och shoppar. Hade ju själv tänkt titta men får väl springa upp och ner i trappan för att hålla koll på mina auktioner:)

• Ellan 76

Nu har jag använt mig att dom 3 gratis auktionerna
    En fråga: Vet någon vad Fransa Kidz är för märke?? Säljer det bra??

Och sedan en fråga till: Varför är det inte längre tillåtet att ha sidfot med sina traderaauktioner? Kanske TS borde ändras då för nytillkomna här i tråden.

• Ellan 76
    xkarin 76: Tack för svar:) Fast jag förstår inte vad en liten sidfot kan göra egentligen för det stör ju liksom inte på samma sätt som om man lägger in länk här i  inlägget:) Nu får man väl istället gå in i allas presentationer och kolla länkar där.
  • Ellan 76

Så har jag då tagit tid att lägga in lite auktioner. Men börjar ångra en av dom:( Har lagt in en skaljacka och där är en liten liten reva, detta har jag nämt men knappt fått några bud iaf. Den är verkligen i fint skick annars och revan stör ju inte funktionen. Är ibland lite rädd att jag skriver ner kläderna för att köparna inte ska bli besvikna och tro att dom är bättre än vad dom är. Men men får se hur det slutar:)

• Ellan 76
    Pomola: Då hoppas jag att du har helt rätt:)
Svar på tråden Traderatråden nr 16