Inlägg från: Ellan 76 |Visa alla inlägg
  • Ellan 76

Traderatråden nr 16

SaraEu: Helt ot, men hur stor är din kille? Jag tycker Anton är lite smal runt magen så har han tröjor ibland så tappar han byxrona fast dom är inspända eller knytna. Han väger 10,5 kg och är 82 cm. Född 21/9-08
  • Ellan 76
    Sara Eu: Ja då är din son inte heller nån tungviktare:) Jag har ett par POP jeans till Anton som jag tycker sitter bra, resår i midjan och man kan spänna in dom på insidan.
  • Ellan 76

En fråga: Tänkte lägga ut en briospis, en micki läragå vagn på blocket. Men ska jag lägga dom varför sig eller tillsammans? och vilket pris typ? Spisen är lite skavd på plattorna men annars är båda väldigt fina.

• Ellan 76
    Alisa: Till emballage räknas väl tejp, papper, plastpåsar, mailingbags. Ser att det är många som tar ut extra men alal skriver det inte. Typ tar 26 kr i portor istället för 24 som det ska kosta.
  • Ellan 76

Nä jag tar inget för emballage. Jag skickar i en tunn plastpåse slår sedan in det i presentpapper med den vita sidan utåt:) När jag är tex på BR tar jag lite extra med mig hem he he. Sedan har min mamma gett mig en del gammalt presentpapper som är jättefult, typ 70 tal men det är ju vitt på baksidan.

• Ellan 76
    H80: Tycker du ska lägga ut nu för jag är nyfiken på vad det är:)

SaraEu: jag hade köpt en ny för 450 och blå:) Finns inget finare än blå skaljacka och matchande mössa:9 ( ha ha bara för jag köpt marinblå till mina söner)
  • Ellan 76

Åh glad att fleecen jag har ut har höjts lite och även vårjackan:)

• Ellan 76
    kalmarbrud: skriv typ Fleece från POP strl?? och om den är i bra skick så få med  det i rubriken.
  • Ellan 76
    saraEu: Jag köpte skaljacka till Anton för 485 (strl 92) kr när dom hade rea nu i slutet på januari. sedan köpte jag till hannes för 555 kr (strl 110)
  • Ellan 76

Åh där var en som har tagit POP bodyn på köp nu, 40 kr:) Jag som inte trodde den skulle bli såld ju!

Svar på tråden Traderatråden nr 16