Inlägg från: Ellan 76 |Visa alla inlägg
  • Ellan 76
    Alisa: Nån annan har säkert lagt högre ett tidigare klockslag än dig så därför blev det inte du som leder budgivningen.
  • Ellan 76
    EllieGBG: Ja vansinnigt högt gick den jackan! Såg att den slutade på 1012 kr! När jag såg auktionen så låg den på 641 kr och det var ju med mycket. Den var ju inte ens ny heller.
  • Ellan 76
    Fröken ida: Ja jag har med varit nervös vid nåt tillfälle när det blivit betydligt högre än vad jag hade tänkt:) En WS fleece från POP som jag sålde som dottern använt, fick 399 kr för den. Och sedan en skaloverall som sonen använt som jag fick 555 kr för, precis samma summa som dom sålde den i affären på rean nu i januari. Men köparna var väldigt nöjda så det var skönt:)
  • Ellan 76
    h80: jag skulle gissa på att det blir dagens datum som hon är född.
  • Ellan 76

Åh har 3 auktioner som går ut imorgon och en på torsdag. Sååå trögt det går, dom ligger på 1 kr! Och på den som går ut på torsdag, en pop body, där är inga bud:( Först la jag bodyn på unisex men ändrade sedan till pojk. Får hoppas att några fler hittar den då. Ska nog ta en paus sedan med traderandet. Känner som det inte ger nåt längre liksom.

• Ellan 76
    Ominte: Men oj så retligt. han hade missat att där redan låg nåt i maskinen?
  • Ellan 76

Gick in nu och kollade mina auktioner. En har budat på ett plagg och leder detta. Går in på hans sida och ser att han har ett negativt com lyder så här:
    Vara försiktig med denna man. Han fick min bank detaljer och försvann

Känns inte så kul att sälja till honom om han vinner plagget. Samtidigt så var detta 0711 så det är ju ett tag sedan... Men frågan är om jag ska spärra honom från att fortsätta buda? Hur gör man isf??

• Ellan 76
    Smultronhjärta: 18 unika omdöme sedan start så det är jui nte jättemånga.
  • Ellan 76
    Staffenassar: Nä jag fattar inte heller riktigt där med bankdetaljer och stack?! Han har inte heller gjort nåt svar till den som gett negativt.
Svar på tråden Traderatråden nr 16