Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75
    h80 skrev 2010-04-13 20:08:37 följande:
    nej, så tråkigt. Man kan ju inte göra mer än att skriva rätt adress, skriva avsändare o posta. Vad ska jag skriva för kommentar tycker ni?
    Kan du inte maila och be personen ta tillbaka sitt omdömme då ??
  • maggan75
    h80 skrev 2010-04-13 20:26:19 följande:
    har precis mailat hur spärrar man?
    Bra såg att personen inte hade så många omdömmen ... irriterande att sätta neg så, jag har  oxå haft en köpare som satte neg  så men ibland tar ju posten lite tid på sig  tyvärr ...

Har oxå spärrat nu  du går in under säljverktyg
  • maggan75
    LinneaEleonora skrev 2010-04-20 19:48:40 följande:
    Hej.Undrar om någon har ngt tips på vad man gör om man betalat för en vara men inte får den? Har mejlat säljaren två gånger utan svar. :(
    Hur länge sedan är det auktionen avslutades ??
  • maggan75
    LinneaEleonora skrev 2010-04-20 20:07:20 följande:
    2 veckor. känns surt :(
    Fast 2 veckor är ju inte så jättelång tid ändå  vänta lite till, har du inget telefon nr till säljaren så du kan ringa ?? eller leta efter nr på Hitta
  • maggan75
    Smultronhjärta skrev 2010-05-02 19:27:53 följande:
    Voj voj...jag har visst 2 sidor i min minnes med grejer som går ut i kväll! Dags att sålla tror jag
    oj då jag har nästan inget  eller max 10 i minnes tänkte försöka sälja och inte shoppa Får vä lse hur det går, satt och fixade lite med pro listern idag
  • maggan75
    MejaKiZnic skrev 2010-05-02 20:21:22 följande:
    Vågar man slänga ut en Molo Dalmatiner på 1 krona =O skick: upptvättat ?
    Jag  har llagt ut dalmatiner idag men vågade inte  lägga 1 krona .......men jag är feg
  • maggan75
    Hemlighet skrev 2010-05-06 20:50:45 följande:
    Jo men om vi som köpare är missnöjd med varan och lämnar negativt. Då får man ju negativt av säljaren utan att man har gjort något fel som köpare.Det som ni säljare skall lämna omdöme på är ju i stort sett betalningen. Och det är ju det som sker innan ni skickar varan.Alltså tycker jag att det är du ni skall lämna omdömet.Jag skriver det i mina mail som jag mailar till säljaren.Och lämnar dom inte så lämnar inte jag.
    Det är bara att inse att alla är vi olika som köpare lämnar jag när jag fått varan och som säljare när köparen har lagt omdömme .-)
Svar på tråden Traderatråden nr 16