Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

Traderatråden nr 16

Tettan skrev 2010-08-01 22:39:39 följande:
    Tänkte mest på att de fyra senaste omdömena endast var från två olika köpare, och de bara hade 1 omdöme vardera... Kändes som lite "konstruerat"...

Men jag betalar väl och hoppas på att h*n är ny, och att vantarna kommer. Det handlar ju trots allt inte om SÅ mycket pengar...

ok det tänkte jag inte på måste kika igen
  • maggan75

Hmm någon som laddat upp auktioner med pro listern idag ??skulla ladda upp mina  och  valde 120 sek mellan  men sen händer det inget mer  ....ngn som vet varför ?? Vågar man prova igen ?? brukar ju komma upp  text med  att valideringen gått bra  typ ??

• maggan75
    Hannah74 skrev 2010-08-08 20:21:10 följande:
    jag gjorde ju det nyss med 120 mellan, fick bra, men hade bara 7 auktioner.
    ok, undra om det blev ngt fel och jag vågar testa igen ??
  • maggan75

Provade igen och nu gick det bättre   fick ut 30 men  har en hel del kvar  .......

• maggan75
    trolltriss skrev 2010-08-09 20:33:28 följande:
    har lagt ut min första av min samling neongröna molo overaller.... har ju fyra stycken ...
    OCH en lila,,,, och en blå,,,, och två regnbågsfärgade,,,,,,
    behöver få in pengar och har en hög, men det blir inget idag inte!

Tänker tömma mina garderober på allt molo ( skall sluta med det !!! ) - overallerna , byxorna och jackorna...
    OCH vill nog behålla regnbågsfärgat, så lamm tröjan och dalmatinerna lär väl ryka nu då....

Har en hög med räkningar i slutet av månaden och ingen inkomst,,,,,,,,,

SKALL MAN LÄGGA UT "vanliga" vinteroverallen och sånt redan också eller skall man vänta en månad????
    Ingen i 110 ???? Oskyldig
  • maggan75
    trolltriss skrev 2010-08-10 20:00:33 följande:
    aj,,, den sålde jag ju precis,,,, sorry....
    Äsch då ... men det är lugnt  håller utkik   tror jag behöver  110 till tösen som är  ca 105 cm lång eller ??
  • maggan75
    trolltriss skrev 2010-08-10 20:16:07 följande:
    jo, fast jag vet inte rikitgt min tös var 106 cm och den är lite kort i armarna för henne,,, då pratar jag om en 2008:a, upplever 2009: an som något längre,,, eller har jag fel nu????
    Ingen aning , har inte haft molos overall .......... Ngn som kan molo här inne ??
  • maggan75
    HonSomVet skrev 2010-08-10 22:17:58 följande:
    Är inte hela den här annonsen lite vilseledande även om hon hänvisar till andra annonser? Obestämd

www.tradera.com/Reima-tec-MASTE-SES-overall-8...
    Tycker  tyvärr att många gör så, har flera saker på bilden fast det är bara en sak auktionen gäller ...blir  lite anti då faktisk
Svar på tråden Traderatråden nr 16