Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75
    SAJ skrev 2011-03-21 21:32:24 följande:
    Fast Schenker hade väl någon kampanj kod som erbjd 20% billigare frakt? Någon som har koden?
    Det vet jag ingenting om  mitt tips var bara allmänt inte riktat just till dig
  • maggan75
    Moonis skrev 2011-03-22 19:36:18 följande:
    Kollade om det hänt något med auktionerna och T har plockat bort dom två för henne så det känns bra. Tack igen för att ni hjälpte anmäla det {#emotions_dlg.flower}
    Jag såg det förut  bra att de agerar
  • maggan75
    Annanym skrev 2011-03-26 15:20:28 följande:
    Nu måste jag fråga om detta med omdömespoäng:

På min profil står det "48 (gul) bara 2 kvar till (rosa)". Hur räknas de där poängen ut? Är det antalet gjorda affärer? Men nej, det kan inte stämma, för så många affärer kan jag inte ha gjort.
    Det är ju sammanlagt för sålda och köpta oxå
  • maggan75

Gahh vann en  auktion kollade på flick 110/116  och budade  sen nu när jg vunnit ser jag att det står 98/104 i rubriken    kan man häva det köpet eller får jag bita i det sura äpplet och köpa dem ändå  och sälja vidare  vad tror ni ??

• maggan75
    MejaKiZnic skrev 2011-03-27 23:22:18 följande:
    Det beror på om hon har skrivit det i annonsen, annars har hon anget fel objektbeskrivning och därmed har du ingen skyldighet att betala. 
    Ja det stod i rubriken och beskrivningen men jag var snabb sista minuten och budade eftersom jag kollade under 110/116  men jag betalar och får sälja dem vidare helt enkelt
  • maggan75
    fröken ida skrev 2011-04-30 19:51:12 följande:
    Nu blir jag lite nyfiken. Är tjejen som fått fängelse känd här i tråden?
    Många  köpte av henne på tradera
  • maggan75
    fröken ida skrev 2011-04-30 22:03:41 följande:
    Var deras alias dan/marie? Sålde de kläder från lindex?
    svar  Ja
  • maggan75
    Smultronhjärta skrev 2011-05-01 19:52:03 följande:
    Men jag tror fortfarande att det måste vara mer bakom än vad som har kommit fram. Inte kan man snatta en hel storleksrad 86-122 på Lindex,kontinuerligt,på samma sätt med väska eller Kellogspaket liksom,Gbg med omnejd utan att man drar uppmärksamhet till sig på fyra årObestämd
    Tror att det har funnits fler inblandade på lagernivå..
    Det tror jag oxå det var ju Hello kitty datorer och såna större saker oxå inget man bara "stoppar i fickan"liksom
    stora legomodeller osv
  • maggan75
    Kristyr skrev 2011-05-17 19:56:27 följande:
    undrans om dagens gratisannons ska vara en vindfleece eller en ns hood? Drömmer
    en gratis igår och en idag  me like
  • maggan75

Jag fick ett mail ang sälj 100 saker i  augusti  slipp osålt avgiften .... Fast jag hade blivit gladare om man sluppit provisionen

• maggan75
    Väntarochlängtar skrev 2011-08-14 20:45:19 följande:
    Kan man ha 2 erbjudanden samtidigt? Osålt avgift+ Skolstart 2011?
    Ja jag laddade upp 3 manuellt med skolstar koden och resten med pro list
  • maggan75
    Hallonmaja skrev 2011-08-19 14:31:47 följande:
    Är det inte väldigt dyrt med 510 kr för en filt? Okej meandi och ny, men ändå!
    www.tradera.com/Meandi-Me-I-Me-and-I-HELT-NY-...

Och ett meandi set som är uppe i 565 kr.... hon måste vara nöjd :)
    PÅ fb betalar de vad som helst för en filt men inte ens det har  fått mig at  sälja mina meandi filtar  som ligger  nya i garderoben
  • maggan75
    Hallonmaja skrev 2011-08-19 20:07:58 följande:
    Aha, visste inte att de var SÅ eftertraktade! Tänkte att det var nån budtrissare i farten men det verkar det ju inte vara. På fb? Finns det någon traderagrupp där eller? Ursäkta om jag är lite borta....
    Ja det finns det oxå  men  den är inte så aktiv   Men det finns filt tråd, danska barnkläder tråd, meandi, barnkläder köp sälj,pop tråd osv
  • maggan75
    Mammiztill2 skrev 2011-10-05 18:57:55 följande:
    ja uppenbarligen... :/

HOPPSAN, DÄR BLEV DET FEL  ( i ämnes raden)
    mail
    Hej! Tyvärr måste vi meddela att det har gått ut två mail till dig gällande Oktobertävlingen varav ett informerar om att du är utvald att delta i VIP-tävlingen. VIP-tävlingen är till för våra absolut största säljare och vi vill därför uppmana dig att anmäla dig till den vanliga tävlingen istället. Där har du mycket större chans att bli en av de 500 vinnarna!

Har du redan anmält dig till VIP-tävlingen så ber vi dig anmäla dig till den vanliga tävlingen genom att klicka här istället. Har du redan anmält dig till den vanliga tävlingen så behöver du inte göra något mer utan är redan med och tävlar.

Vi beklagar det som hänt men hoppas tävlingslusten fortfarande sitter i och önskar dig stort lycka till!
    så gjorde de förra gången  de hade  sån tävling oxå .. skumt
  • maggan75
    TinkyWinky skrev 2012-02-02 09:25:27 följande:
    jag betalade frakten på konsum när jag lämna in det, så, men ja dte är ju köparen som betalt den, men ser ingen anledning till varför jag ska betala den då det ej är mitt fel utan butiken som satt det för löst/fel..

och nej jag skrev ej avsändare. 
    Eftersom köparen redan betalat porto 1 gång så är det ju du som får stå för den extra kostnaden sen får du väl ta det med posten och berätta om att ombudet satt på frimärkena och att de isf har ramlat av . Hade du skrivit avsändare hade ju du fått räkningen hem. Annars får du ju ta ett  negativt omdöme eller dåliga staplar på fraktkostnad. 
Svar på tråden Traderatråden nr 16