Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75
    Yosa skrev 2010-10-25 19:28:38 följande:
    Okey...ja om man läser på deras sida "om rabalder" verka de ju va kvalité. Ja ja då lägger jag högre maxbud

Tack ska du ha!

Tänkte inte på att man kan kolla hemsida på märket
    Ja jag har fått för mig att det ska vara bra kläder, visste inte om de hade hemsida men googlade
  • maggan75
    emme 86 skrev 2010-11-01 13:05:17 följande:
    Budade hem dessa för en liten stund sedan.
    www.tradera.com/fina-jeans-byxor-auktion_3027...
    Det är en nybörjare och det står inget om frakt så det blir inte många kronor hon tjänar, men å andra sidan så lär hon sig något nytt; att skriva ut frakten i framtiden.
    Men att frakten tillkommer  förstår man väl ändå ... det är ju självklart  eller ,-) ??
  • maggan75
    charmmiss skrev 2010-11-01 19:02:57 följande:
    tänkte själv lägga ut en pop overalli st 86, tror inte det är försent.

någon som vet var man kan köpa citrontvål i fysisk butik?
    Har inte sett det i ngn butik bara på nätet Vill oxå ha
  • maggan75
    charmmiss skrev 2010-11-01 19:27:08 följande:
    ok, det var synd. har aldrig testad det men tänkte göra det, var på nätet har du sett det, minimundus?
    Ja där vet jag att det finns har inte kollat ngn annanstans  utan har fått det tipset
  • maggan75
    charmmiss skrev 2010-11-01 19:33:05 följande:
    ok, synd att frakten kommer ligga på 36-48kr
    Ja det är ju det som är trist ...... men hon som rekommenderade citrontvålen till mig brukar köpa hem ett gäng på en gång så  blir det inte sååå dyrt
  • maggan75
    charmmiss skrev 2010-11-01 19:38:18 följande:
    ok,men jag börjar nog testa med en, kanske inte gillar den
    Nä det är just det, smaken är ju som baken   men du har ingen du kan beställa tillsammans med då så ni kan dela på frakten ?? Gissar att du inte bor i jönköping
  • maggan75

såg detta på Fb nu 

Vi vill varna för ett möjligt försök till phishing riktat mot våra medlemmar. I det fall vi har uppmärksammat har medlemmar fått e-post som påstås komma från vår support. I meddelandet som skickats uppmanas mottagaren att skicka sin folkbokföringsadress tillsammans med sina inloggningsuppgifter till en adress som påstås tillhöra Tradera.

Vi på Tradera frågar aldrig efter dina inloggningsuppgifter. Om du har mottagit ett sådant e-postmeddelande och skickat in dina uppgifter bör du omgående kontakta Traderas support.

• maggan75
    kalmar brud skrev 2010-11-03 21:36:09 följande:
    24 november får jag tillgång till tradera igen... Då har jag varit därifrån i 6 månader... För ingen anledning alls... Inget som jag hade gjort...
    Har börjat ladda min PRO lister nu...

Bla. Didrikssons fodrade regnställ och en didriksson overall. ... Något som vet hur dessa brukar gå?
    Har jag missat ngt  ?? är du avstängd från Tradera ??
  • maggan75
    Hannah74 skrev 2010-11-08 18:12:58 följande:
    Nä.. Och löjligt nog (kan nog tycka FL är lite väl ibland) så fick vi just reda på att man inte heller får länka till loppisar o likn!!!
    tycker det är konstigt att man  får ha shopping trådar och länka till butiker och blocket  och sånt .... tycker de säger emot sig själva lite
Svar på tråden Traderatråden nr 16