Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75
    Buttelina skrev 2011-03-06 17:13:06 följande:
    inte längre än 7 dagar i alla fall. det är sååå tråkigt att vänta i 14 dagar på att en auktion ska gå ut.. jag brukar oftast glömma bort dom..
    jag har lagt in ca 50 auktioner i pro listern nu ..men jag la  hälften på 7 dgr och hälften på  14 dgr

shorts ...kan man lägga ut det nu ??
  • maggan75
    höstäpple skrev 2011-03-13 16:33:23 följande:
    Avslut en söndag kväll, hur är det?
    Har några koftor, vuxenstorlek.
    Ska man satsa på att slänga ut dem nu innan Solsidan och söndagsfilmen?
    Jag har oftast avslut  på söndagar har avslut i kväll och har lagt avslut efter solsidan :.-)
  • maggan75
    MejaKiZnic skrev 2011-03-18 12:08:42 följande:
    Ni har också snö, himla trist Obestämd

Har rensat min garderob idag så i helgen ska jag leka modell Kräks Kommer också rensa vår källare och lägenhet. Snart kommer hela lägenheten genomgå en rejäl renovering, desto mindre möbler desto skönare. Drömmer
    mmm inte så lite heller hittade knappt bilen under all snö
  • maggan75
    Scruffy skrev 2011-03-18 20:35:37 följande:
    hmm vad tror ni om att lägga ut regnställ nu?
    kan ju lägga upp tre gratis auktioner.

tänkte spara sandalerna till april.
    Jaghar oxå funderat lite på vad jag ska lägga ut i helgen
  • maggan75
    Väntarochlängtar skrev 2011-03-20 18:39:40 följande:
    Kan man inte se avslutade auktioner längre på Tradera?( I så fall om man kan det - hur gör man?)
    Går in under detaljerad sökning som de har flyttat på  kolla under  "Vad letar du efter"  
  • maggan75
    Moonis skrev 2011-03-21 19:15:15 följande:
    Blir riktigt förbannad på säljaren jag köpte på köp nu men av personliga skäl va tvungen att upphäva köpet.
    Istället för att lägga då negativt på mig som alla andra normala människor på T så har hon hängt ut mig som oseriös säljare med namn och allt när hon startat om anonsen, idiot Skrikandes

Förstår att hon blev besviken och arg men någon jävla måtta får det va. Om hon nu är så bitter varför inte lägga negativt omdöme då.
    Men så får man väl inte göra ... anmäl annonsen till tradera
  • maggan75
    Moonis skrev 2011-03-21 19:54:32 följande:
    Oj, blev konstigt men kan kopiera länkarna.
    Jag har oxå anmält nu
Svar på tråden Traderatråden nr 16