• h80

Traderatråden nr 16

summertime123 skrev 2010-09-05 09:40:04 följande:
    har avslut ikväll, kolla gärna in mina auktioner

www.tradera.com/auktioner/missdivine1

Funderade på att lägga ut mer ikväll men det kanske är dumt? Tänkte eftersom det blir avslut veckan innan bb. Hur gör ni andra? Väntar ni tills lön lr lägger ni ut varje vecka?
    jag har också avslut ikväll
    http://www.tradera.com/auktioner/annah

funderar också på om jag ska lägga ut mer ikväll, men jag tror att jag väntar o har avslut vid lön istället
  • h80

Åh, varför ska vissa köpare vara så krångliga.....jag sålde en mössa för ca 3 veckor sen, fick ingen betalning, skickade en åpminnelse men hörde inget. Så i söndags skickade jag en till o skrev att jag skulle lämne neg omdöme om jag inte fick betalt innan helgen. Fick svar direkt att hon hade betalt för länge sen. Kollade min konto igen, men det fanns inga pengar från henne. Mailade igen o frågade vad hon skrev för kommentar o vilket datum det var. Fick till svar att det var hennes man som hade betalt. Mailade igen o frågade vad han hade skrivit. Nu idag dick jag svar på vad de hade skrivit, men inte vilket datum. Nu när jag loggar in så finns deras betalning, gjord igår...........inte alls betald för länge sen som hon sa. Varför inte bara säga att man har glömt det?

• h80
    Bellevue skrev 2010-09-09 14:42:54 följande:
    Nån som vill/kan svara?

Snääääälla Solig
    jag är inte säker, men jag tror inte att alla ws går att fästa. De slutade med den funktionen för några år sen. Dottern har en skajacka från 08 o en ws från 08 o de går inte att fästa i varandra
  • h80
    Bellevue skrev 2010-09-09 14:57:36 följande:
    Ok. Jag vet ju inte nåt om hur olika årsmodeller ser ut, men i den bruna jackan sitter det dragkedjor för att fästa en fleece i, får väl prova mig fram.

Vad tycker du om priset på fleecen i länken då?
    Är den i fint skick är det väl ok. De kostade 495 till fullpris o 345kr på rean. (om jag inte kommer ihåg fel)
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2010-09-11 20:57:54 följande:
    och där kom ett köp-nu

Så nu kan jag gå och lägga mig!
    slog till på en Glad
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2010-09-11 21:25:48 följande:
    Fint set och bra pris
    ja Glad kan bli fint i jul men nån klänning över
  • h80
    Pixxi skrev 2010-09-12 10:51:14 följande:
    25x33 tror jag
    Suveräna påsar, enkelt o bra o packa.
    blir de skrymmande?
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2010-09-12 11:00:28 följande:
    Jag använder både 25x33 och 15x23 lika mycket..
    Har precis tagit köp-nu på 200 nya bags så jag hoppas att jag klarar mig ett tag nu
    h80 skrev 2010-09-12 10:57:42 följande:
    blir de skrymmande?
    Nope inte på måtten men kan ju givetvis bli det på höjden
    funderade på måtten

packade precis i mina sista, så nu måste jag köpa flera :) 15x23, vad får man i dom? kläder i 68?
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2010-09-12 11:03:51 följande:
    jag får i större kläder än så.. Perfekta till en body eller liknande
    låter bra, nu har jag köpt 200 stycken i olika storlekar, perfekt att ha nu när jag ska ladda upp prolistern ikväll Glad
  • h80
    AnnaFreja skrev 2010-09-12 11:26:32 följande:
    Hur får ni tid att lägga ut auktioner? Det känns som att jag aldrig har tid att fota eller fixa. Har ju massa efter min lill-tjej att lägga ut nu. Hon har verkligen växt-spurtat och kan snart inte ha 68 längre. Massa fina kläder som knappt är använda.
    jag fotar o fyller prolistern när barnen sover Glad
Svar på tråden Traderatråden nr 16