• h80

Traderatråden nr 16

Lilla Ego 07 skrev 2010-08-08 10:16:26 följande:
    Det går inte alls speciellt bra tycker jag. La ut nya igår också men inte ett bud. Men de får väl  hänga med ett par omgångar om det inte blir sålt nu.
    en del av mina går inte alls o en del går över förväntan. Så jag tycjer nog att det går ok, ska fylla på med skalkläder o vinterkläder ikväll
  • h80
    GossarnasMor skrev 2010-08-08 14:08:55 följande:
    Någon som ver hur Villervalla kläderna är i storlekarna?
    Har en dress jag lagt bud på men blir osäker...

Har även själv lagt ut en massa kläder i alla olika storlekar jag önskar bli av med, kläderna är nya och från företag som vi lagt ner. Så det vrakpriser jag slänger ut dem för nu.
    Passa på att kika
    vissa av villervallas mössor är små ändra är jättestora
  • h80
    Mamma till Simon skrev 2010-08-08 20:54:20 följande:
    h80: ska jag posta overallen??  finns nog inget mer av intresse hos mej nu Glad
    ja, jag missade avsluten idag Rynkar på näsan
  • h80
    Julia1234 skrev 2010-08-11 19:09:36 följande:
    Molo lurvoveralleri strl 68, idé att lägga ut nu eller vänta en månad? Vad tycker ni?
    jag sålde precis en, fick 270 för en ny, så ok
  • h80

tror ni att man kan avsluta en auktion (inga bud) o lägga ut igen gratis?  Inte välja starta om alltså utan lägga ut samma sak igen idag när det gtatis

• h80
    Mamma till Simon skrev 2010-08-19 11:40:36 följande:
    jag har lite avslut idag på dagen men jag tycker det går ganska okej men då lägger jag ju högre utrop så jag iaf får det jag minst vill ha
    har ju glömt att tacka för overallen, sååååå fin. Tror dock att den blir för liten för min lilla Rynkar på näsan
  • h80
    Mamma till Simon skrev 2010-08-19 12:07:43 följande:
    vad trist, men den blir nog lätt att sälja...tror du inte?
    ja, det är nog inga problem
  • h80

hade tänkt att vänta tills imorgon med att ladda upp prolistern, men kunde inte hålla mig så jag gör det nu Glad (den ena iallafall, har 2 stycken)

Svar på tråden Traderatråden nr 16