Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Hmm T går riktigt trögt tycker jag. Får hoppas att det händer nåt framåt våren iaf för så här segt ska det ju inte behöva vara kan man ju tycka. Iofs kanske alla är panka nu efter julen och alla mellandagsreor Flört

Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    Viktorsmamma skrev 2011-01-01 14:19:47 följande:
    va irriterad ja blir.

betalde in min faktura i måndags(drogs i tisdags)
    den står forf. som obetald.

om de inte ser pengarna på måndag stängs min sida ner då eller? :-S
    Ja du, jag har lagt in om betalning men den har inte gått iväg ännu..... Var samma sak förra månaden, fattar inte hur jag kan glömma det. Betalar jag inte in på en gång så glömmer jag av nån konstig anledning. Men då mejlade jag dem och det verkade inte vara nån fara för att de stänger av en iaf, tror de tar lite tid till innan de gör så.
  • Lilla Ego 07
    StaffenAssar skrev 2011-01-01 18:55:23 följande:
    Tjohoo! Fick nyss ett till köp nu
    Nej va skoj!! Här står det stilla mest Glad
  • Lilla Ego 07

Så där ja. Nu har jag 50 stycken annonser ute på T Glad

Fick ett ryck och knåpade lite snabbt ihop  en prolist. Får se hur det går denna gången då. Det bästa är ju att även om de inte blir sålda så ligger de inne så man bara kan knappa igång dem sen igen.

• Lilla Ego 07

Sådär ja, nu börjar Tradera att röra på sig lite granna! Hoppas på storförsäljning denna gången, kommer verkligen att behövas Glad

Tänkte på mailingbags. Tjänar man nåt på att köpa dem på T jämfört med webshopparna som har de?

• Lilla Ego 07

Nu har jag fått in pengar från en person, eller två är det. Som inte skrivit avsändare... Inte direkt jättelätt att veta vem det är då jag både sålt på FB och på T. Ena är för en mössa och inte helt lätt att fatta vilken mössa då jag sålt typ 10 senaste veckan. Jaja, får väl köra med uteslutningsmetoden till slut men då får jag väl lägre staplar pga för lång leveranstid Obestämd

• Lilla Ego 07
    Viktorsmamma skrev 2011-01-24 17:26:31 följande:
    åh pundhuvuden finns de

hade en beg. sliten tröja som gick för ynka 1kr.

så får ja ett mail av köparen:

"Hej Sara.

Sitter och ska betala den vit och grönrandiga tröjan från Kappahl
    och tänkte välja att ta emot den via DHL då det ser ut att vara kostnadsfritt.
    Stämmer det och går det bra att skicka den till XXXXXX?
    "

jag erbjuder DHL och har skrivit 0 i auktionerna med de står också i både mitt PM och vinnarmail såhär:

"
    Plussa ihop det vinnande budet med fraktavgiften som står i auktionen.

Vill man ha DHL som fraktsätt maila mig innan betalning så ordnar jag rätt fraktsumma åt dig."

Är man så inkompetent att man inte kan läsa nu för tiden? tror hon ja ska stå för frakten och hon får den gratis?????
    Rikspucko skulle jag vilja säga!

Paket är på väg till dig iaf från mig Flört
  • Lilla Ego 07
    Viktorsmamma skrev 2011-01-24 18:15:08 följande:
    rikitgt rikspucko.

vad har jag köpt av dig vännen?

kul att alla köper av alla här, men var är de, fb eller?
    Jag tror det iaf :) frottéknickers och dinosaurielinneFlört
  • Lilla Ego 07

Fungerar inte besöksräknaren på auktionerna nu eller? Har svårt att tro att jag inte fått ett enda besök på någon av mina moloauktioner som legat ute i över en halvtimme nu Flört

• Lilla Ego 07

Hejsan.

Nu har jag suttit och lagt upp en massa auktioner. Den där länken med 50 osålda, den var inte till alla eller??

By the way, gå in och kika gärna så jag blir av med jätteberget som tar upp för mycket plats här hemma Flört

Svar på tråden Traderatråden nr 16