Traderatråden nr 16
Hmm T går riktigt trögt tycker jag. Får hoppas att det händer nåt framåt våren iaf för så här segt ska det ju inte behöva vara kan man ju tycka. Iofs kanske alla är panka nu efter julen och alla mellandagsreor
Hmm T går riktigt trögt tycker jag. Får hoppas att det händer nåt framåt våren iaf för så här segt ska det ju inte behöva vara kan man ju tycka. Iofs kanske alla är panka nu efter julen och alla mellandagsreor
Så där ja. Nu har jag 50 stycken annonser ute på T
Fick ett ryck och knåpade lite snabbt ihop en prolist. Får se hur det går denna gången då. Det bästa är ju att även om de inte blir sålda så ligger de inne så man bara kan knappa igång dem sen igen.
Sådär ja, nu börjar Tradera att röra på sig lite granna! Hoppas på storförsäljning denna gången, kommer verkligen att behövas
Tänkte på mailingbags. Tjänar man nåt på att köpa dem på T jämfört med webshopparna som har de?
Nu har jag fått in pengar från en person, eller två är det. Som inte skrivit avsändare... Inte direkt jättelätt att veta vem det är då jag både sålt på FB och på T. Ena är för en mössa och inte helt lätt att fatta vilken mössa då jag sålt typ 10 senaste veckan. Jaja, får väl köra med uteslutningsmetoden till slut men då får jag väl lägre staplar pga för lång leveranstid
Fungerar inte besöksräknaren på auktionerna nu eller? Har svårt att tro att jag inte fått ett enda besök på någon av mina moloauktioner som legat ute i över en halvtimme nu
Hejsan.
Nu har jag suttit och lagt upp en massa auktioner. Den där länken med 50 osålda, den var inte till alla eller??
By the way, gå in och kika gärna så jag blir av med jätteberget som tar upp för mycket plats här hemma