Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

LJ2 skrev 2010-10-25 20:19:57 följande:
    skäll inte på mig!! 
    jag skrev va hon bad/ ber mig om..
    sen kan man läsa här även om man inte e medlem tro jag? men inte svara, visst e det så?

fast bryr sig gör hon tycker jag det verkar som..
    men hon kommer inte in i huset.. måste ha hjälp o hämta sina saker, o ska få den hjälpen på ons..
    o skrev att hon tänkte ta med alla sina paket då med..

så oavsett om nån e otrevlig eller inte *jag har inte blekaste va som har sagts eller inte mellan er ju*
    jag e iaf medmänsklig.. tro inte nån behvöver mer skit om man redan mår skit o har livet upp o ner för tillfället?
    Håller med dig. Jävligt jobbig situation hon befinner sig i säkert. Synd att hon inte meddelade något så hade saker och ting blivit mindre jobbiga här ju.

Vet ju inte ett skit om vad som händer hos henne, allt är säkert helt kaos och hon kanske helt enkelt inte fått komma in i huset pga mannen.

Men då verkar de som om alla kommer få sina paket iaf
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    LJ2 skrev 2010-10-25 21:00:55 följande:
    o för dom som ville följa fortsättningen..
    sorry girls.. vi pratade på chat ist :-P
    Haha Glad
  • Lilla Ego 07
    LJ2 skrev 2010-10-25 21:07:09 följande:

men ingen e sur på nån, o vi e inte sura på varandra.. eller nåt.. typ
    lättare o snabbare o skriva där märkte vi =)
    De va ju skönt! Hoppas allting ordnar sig för malin nu också bara. Håller tummar och tår!
  • Lilla Ego 07
    LJ2 skrev 2010-10-25 21:13:28 följande:
    ja hua =(
    hon har de tufft nu iaf =( för tufft..
    men bara hon får lite hjälp så kommer de ordna upp sig <3
    lite jobbigt o va mellanhand men nu e jag inte det heller =)
    Tycker att du gjort ett strålande jobb! Mycket bra att de som är drabbade får en förklaring. Hoppas att allt ordnar upp sig här snart. Bra att du gjorde en insats och starkt gjort att stå upp och "försvara" mot mobben så att säga
  • Lilla Ego 07
    LitenBlomma skrev 2010-10-29 21:24:35 följande:
    anmäld
    Det lär väl vara fejk va? Hade en kille tidigare på jobbet som sålde såna lite extra. De importerade han från Kina. De som haft Peak tidigare i jackor tyckte inte att de kändes lika bra som de "äkta" som säljs i butik här.
  • Lilla Ego 07

Fick man tipsa om sina egna auktioner nu eller hur var det?

Jag har iaf ett gäng som går ut ikväll, vissa ligger löjligt billigt :)

• Lilla Ego 07

Nu har jag fått ut ett gäng auktioner till tack vara smiiiidiga prolistern :)

Sen så måste jag gå igenom min traderahög här hemma, tror jag har en hel del som jag inte slängt ut ännu. Snacka om koll va Glad

• Lilla Ego 07
    LitenBlomma skrev 2010-11-11 22:17:25 följande:
    Nu har jag 44 auktioner ute och börjar oroa mig för att jag tagit på mig för mycket jobb. Kontot ska ju kollas, det ska mailas, skrivas adress, postas och sen mailas igen.
    Ofta är det ju några som tar köp nu om du har det. Ungefär hälften av mina auktioner brukar gå på köp nu, el iaf nästan.
  • Lilla Ego 07
    LitenBlomma skrev 2010-11-11 22:31:33 följande:
    Ska tillägga att jag brukar ha Köp Nu men denna gången chansade jag på långa auktioner istället. Blir alltid så fundersam när något säljs på några minuter om man kanske var lite väl generös. Drömmer
    Ja ibland undrar man ju Glad Men jag gillar köp nu, orkar inte med långa auktioner utan vill att det ska gå snabbt Flört men sen så är det ju så svårt med prissättningen. Jag har inte haft mer än några 1-kronas på länge för jag tycker att de har gått så kasst då.
Svar på tråden Traderatråden nr 16