Traderatråden nr 16
han ha inte åkt vagn mer än 3ggr sen i höstas. till sommaren blir de väl mer då man är ute och går mer men ändå, en enklare framåtvänd...
jag gjorde detta fyndet för inte så längesen, och sålde våran urban jungle syskonvagn då den knappt kördes, tycker ändå det är bra att ha en syskonvagn, kan vara bra till sommaren om man åker utomlands eller besöker en park eller så
http://www.tradera.com/Pozy-syskon-tvilling-vagn-i-bra-skick-auktion_340817_122098331
jag har en serie med koka blå från rörstrand, tycker ni jag ska lägga upp det på blocket o sälja komplett, eller ska man försöka sälja en o en på tradera?
hade avslut nyss och det gick helt ok. la upp nya auktioner igår kväll, fick några köp nu, men nu när jag går in o tittar på auktionerna ser jag att en HM tunika fått bud på över 200kr, mycket mer än vad jag hade på fast pris
sur jag blev på tradera, fick ett o samma mail 3 ggr från dem, den där dem gör reklam om att sälja barnkläder, men varför kan de inte då ha något erbjudande om att få några gratis annonser, eller åtminstone osåltavgiften reducerad.