Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

Traderatråden nr 16

Viktorsmamma skrev 2011-01-10 15:21:18 följande:
    jaja okej, var ute efter en sånn till Viktor, eller brio sitty, en beg. men ändå bra skick men under 500kr vår är så klumpig fast den är liten, (babytravel milano) smidig och så, men vill ha en enklare nu då han inte sitter så mycket.

han ha inte åkt vagn mer än 3ggr sen i höstas. till sommaren blir de väl mer då man är ute och går mer men ändå, en enklare framåtvänd...
    ja,egentligen behöver jag ingen vagn då vi redan har 3, men jag är sugen på en till, fanns en jättefin brio race häromdagen för 400kr men den missade jag, får väl avvakta lite till.
  • charmmiss
    Karedo skrev 2011-01-11 12:23:26 följande:
    Någon som vet om man kan få bort en märkning med spritpenna (vattenfast)
    testa med hårspraj, jag fick det på en ljusrosa pop skaljacka, i stort sett omöjligt att få bort, men hårpraj är det bästa.
  • charmmiss
    aLttjolajban skrev 2011-01-12 09:16:13 följande:
    medel som man tar bort nagellack med brukar funka.
    jaså, det har jag inte testat, ska göra det.
  • charmmiss

jag har en serie med koka blå från rörstrand, tycker ni jag ska lägga upp det på blocket o sälja komplett, eller ska man försöka sälja en o en på tradera?

• charmmiss
    Sunelina skrev 2011-01-12 19:02:36 följande:
    Jag skulle försöka sälja den på blocket. Jag har sökt på avslutade auktioner på koka och de har inte gåttså högt.  Jag har en koka rörstrand karott i nyskick. Den går ut i morgon och budet ligger bara på 11 kr.  Så Blocket säger jag. Eller om du har någon antikhandel i närheten som kan vara intresserade att köpa hela.
    oj, så billigt, då är det ju inte ens lönt o lägga upp dem. får se hur jag gör.
  • charmmiss
    Sophie81 skrev 2011-01-22 16:00:36 följande:
    OMG! jag styker aldrig mina kläder. Fast jag är noga ändåGlad torktumlar aldrig, tvättar kläderna med avigsidan utåt osv. Men jag brukar platta ut kläderna lite innan jag fotar iafFlört Tittar aldirg på om paggen är strukna eller ej på tradera.
    haha, jag stryker heller aldrig kläderna. Skulle ta typ halva dan samma här torktumlar heller aldrig kläderna, förutom pyjamaser och de brukar jag aldrig sälja vidare. då barnen har för mycket kläder så hinner de knappt använda kläderna innan jag säljer dem.
  • charmmiss

hade avslut nyss och det gick helt ok. la upp nya auktioner igår kväll, fick några köp nu, men nu när jag går in o tittar på auktionerna ser jag att en HM tunika fått bud på över 200kr, mycket mer än vad jag hade på fast pris

• charmmiss
    Gaby 01 skrev 2011-01-27 10:06:17 följande:
    Skönt att det löste sig :-9

Tröttmössan här fick ett litet telefonsamtal igår.
    - Hejsan.. det här är XXXXX XXXXX och jag vann två stycken tekoppar av dig men fick ett blåvitt fat!!!

SUCK! Jag måste bli ännu bättre på att hålla stenhård koll på att fraktlapparna kommer på rätt paket.

Vilka är era värsta Traderamissar?
    min värsta miss är när jag sålde tre likadana jackor, fast i olika storlekar, skickade fel storlek till alla 3 köpare, hur jag nu lyckades med det, kan säga att jag gick riktigt back på dem, kostade 48kr/st att skicka
  • charmmiss

sur jag blev på tradera, fick ett o samma mail 3 ggr från dem, den där dem gör reklam om att sälja barnkläder, men varför kan de inte då ha något erbjudande om att få några gratis annonser, eller åtminstone osåltavgiften reducerad.

Svar på tråden Traderatråden nr 16