Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

Traderatråden nr 16

Prodin skrev 2010-11-21 11:37:33 följande:
    Yay! Tack charmmiss för tipset!
    varsågod, hoppas det blev något fynd
  • charmmiss
    LitenBlomma skrev 2010-11-24 23:17:57 följande:
    Jag har gamla mynt till trasig kassaapparat hemma som bara skräpar, kanske borde lägga ut dem?
    ja, absolut gör det!

är det modell äldre på kassa apparaten?
  • charmmiss
    LitenBlomma skrev 2010-11-25 11:09:39 följande:
    Ja, en sån där som fanns när man själv var barn. Mynten är i gula, röda och hmm..blå/gröna??
    ok, men ut med dem då är det  6 st?
    ringde nyss toyrus och de kan eventuellt special beställa från danmark, men tar typ en månad.
  • charmmiss

någon som har tips på vad jag ska köpa till dagis fröknarna de är 10st så inte så dyrt får det vara

• charmmiss
    charmmiss skrev 2010-11-25 21:58:30 följande:
    någon som har tips på vad jag ska köpa till dagis fröknarna de är 10st så inte så dyrt får det vara
    menar ju såklart i julklapp
  • charmmiss

jag funderar på att köpa ett v smile spelkonsol med tecknarstudio.
    de går ju rätt så dyrt på tradera.
    undrar om det är någon som har ett sånt och kan rekommendera det till en 4 åring.

• charmmiss
    Prodin skrev 2010-11-28 17:11:03 följande:

Hon har skrivit att hennes telefonnummer är 123 456 7890 och det känns kanske lite smådumt att söka på hennes namn eller? Men det är kanske enda alternativet.

hon kanske finns på FL.
    hände mig en gång att all min mail hamna i hennes skräppost. Och hon mailade mig endel och undrade varför jag inte svara på hennes mail.
    till slut ick jag som tur är tag på henne i FL. hon hade samma nick

fy vad dåligt tradera går just nu, har massa avslut idag och fått knappt några bud. Ska vänta med o lägga ut till mellandagarna. då brukar det gå bra.

Frågade häromdagen om någon köpt V smile, tänkte köpa i julklapp till min 4 åring, en sån med tecknarstudio till. undrar om det är något att ha? se länken nedan

http://www.tradera.com/V-SMILE-tv-spel-konsol-for-barn-3-7-ar-bra-julklapp--auktion_340795_122495410

ej min auktion
  • charmmiss
    Mamma till Simon skrev 2010-11-28 17:26:57 följande:
    vi har v-smile men inte tecknarstudion men själva spelet är bra men eftersom min 3½åring har en storebror så spelar han hellre playstation men när storebror fick v-smile så spelade han massvis på det
    Tack för svar, har hittat en till bra pris så jag tänkte slå till på den. Sen när fyraåringen tröttnat kan ju tvååringen ta över
    har du några tips på bra spel att köpa till
Svar på tråden Traderatråden nr 16