Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

Traderatråden nr 16

maggan75 skrev 2010-11-01 19:41:02 följande:
    Nä det är just det, smaken är ju som baken   men du har ingen du kan beställa tillsammans med då så ni kan dela på frakten ?? Gissar att du inte bor i jönköping
    nej tyvärr, eller syrran vill nog men bor 300km ifrån. Jag bor inte i jkpg
    kanske beställer ett gäng o lägger upp på tradera
  • charmmiss
    badplats skrev 2010-11-02 23:01:49 följande:
    Kyss yey! Precis det jag ville ha! Letade efter extra regnkläder till våren
    Tack för tipset 
    kul o hjälpa till
  • charmmiss
    Väntarochlängtar skrev 2010-11-03 10:59:08 följande:
    Vad gör man när man får ett mail från en köpare som skriver..
     "Kan tyvärr inte betala min vara."

Sen inget mer..

Jag mailade tillbaka till henne och frågade vad hon tyckte att jag skulle sätta för omdöme på henne.. Då skrev hon " Positivt så kan jag sätta det på dig också... "

Vad skulle hon ha för anledningen att sätta negativt på mig??

Sätter jag negativt på henne så vet jag ju vad jag får tillbaka.. ett hämndomdöme...Och dessa är jag så trött på!
    Haha, hon var iaf ärlig, alltså vilka nötter det finns.
    hennes nick tack så att man kan spärra köparen.
  • charmmiss
    Mamma till Simon skrev 2010-11-04 08:58:12 följande:
    Det tycker nog inte hon Flört   helst inte om hon var oskyldig som hon säger
    är man oskyldig så blir man väl inte avstängd 6 mån, eller vad vet jag
  • charmmiss
    Zvartaliljan skrev 2010-11-07 22:59:22 följande:
    Tycker T går uselt just nu Visst, lite får jag sålt men mycket förblir osålt med rimliga utropspris, eller om jag vågar mig på låga så får jag alldeles för lite för det så aldrig 1-kr utrop mer
    Vinteroverall är ingen mening med nu va? Har en helt ny hummel, men är tveksam om den går bra...min nya M.a.t får jag ju inte såld. Verkar som alla redan köpt vinterkläder???
    ja det går verkligen segt nu, men vinterskor verkar gå bra. har sålt två på köp nu.
    har laddat prolistern med jul o nyårsklänningar ska vänta med o ladda upp dem till nästa vecka. får hoppas att folk är mer köpsugna då.
  • charmmiss

har en pop jacka ute nu och har upptäckt en reva på den intill en söm, svår att upptäcka.
    Har lagt till det i objektbeskrivningen men folk budar ändå. tycker inte den är värd det priset den är uppe i.

fick hem ett par kavat skor. ena kardborre gick inte att fästa öht. blev så sur då det inte gick att missa detta. ringde upp säljare och mycket riktigt hon visste att den inte gick att fästa. men eftersom att hennes dotter haft den i vagn tyckte hon inte det spelade någon roll.
    Min dotter som ska ha skorna är 4 år och kommer springa o leka på dagis, skorna måste ju gå o fästa sa jag till henne. efter lite om och men tyckte hon att jag kunde skicka tillbaks dem men hon tänkte inte stå för frakten iaf.
    Fan vad sur man blir på sådana säljare. skorna kostade mig 151+ 60kr i frakt. o nu ska jag skicka tillbaks dem till henne för 60kr. hon sa att hon eventuellt skulle betala halva fraktavgiften GRRR!

Svar på tråden Traderatråden nr 16