Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

Traderatråden nr 16

Lantani skrev 2010-07-24 11:14:16 följande:
    Har rensat ur sonens garderob och kommit fram till att det faktiskt är en hel del långarmat och långbyxor som jag tänkte lägga ut på tradera. Strl 86 är det på allt. När skulle ni lagt ut de kläderna, vänta eller kan man göra de redan nu?
    Vinteroverall pop i strl 80, när skulle ni lagt ut den?
    säg till då du lägger ut, det är "min" storlek
  • Viktorsmamma

Är det redan dax att lägga ut vinterkläder?

har hur mycket tjocktröjor som helst, POP, Nova star, hemstickat bla. tror ni de går bra nu?

har dessutom 2 overaller, 1 POP 07modell tror ja de va  i strl 74;a och 1 On the Peak, använd 2-3 ggr strl. 80

• Viktorsmamma

har nu lagt ut lite, vi är bortresta och är hundvakt.

men då vi åkte hem över dagen idag tog jag med mig allt från min "hylla" med kläder, har lite jackor och sånt med men blir till veckan att lägga ut det.

Hur mycket tror ni man kan ta i köpnu för en jacka med lite missfärgning på muddarna vid ärmarna från sanden i sandlådan?

Det är en Name It jacka grå/grön i strl. 80. lätt fodrad prefekt som höst jacka, då vi hade den som vårjacka.

• Viktorsmamma

har nu fått 2 utgångsbud redan =) skönt!!

hoppas på att bli av med sakerna denna omgång!

nej, nu lägger jag tradera shoppandet på hyllan ett par dar tror jag, vi hoppas på att "lönen" kommer in imorgon.

sambon var tvingad att gå med nått arbetsmarknads politiskt program via arbetsförmedlingen, så FK betalar ut denna månad istället för akassan....

och alla vet ju att man inte alls kan lita på FK till 100%, man hör ju bara om folk som har problem med de... men vi har ju nu fått det bekräftat 2 ggr att han ska få den 26:e så vi hoppas på det =)

• Viktorsmamma
    BetongMorsa skrev 2010-07-25 21:35:50 följande:
    Vart av med alla 16 annonser och till hyfsat bra pris me. Betalade mer än väl prylarna som shoppades på dagens inredningsparty jag hade hemma
    härligt!

mitt internet stendog 40min innan din auktion slutade, hoppas du fick bra för telefonen iaf =)
  • Viktorsmamma

vad kan man ta i utgångs pris på ett par "hush puppies" gympaskor vita med lite tryck, strl. 20.

Sonen har precis vuxit ur dem och enligt mig är de i bra skick.

1 av kardborrebandet hargått sönder lite men stör ju inte funktionen med att stänga och öppna utan är bara ett skönhets fel som går att laga med 5-6stygn.

de blinkar ju dessutom då man stampar/går med dem, en super rolig funktion vilket sonen älskat!

• Viktorsmamma
    Viktorsmamma skrev 2010-07-27 11:00:16 följande:
    vad kan man ta i utgångs pris på ett par "hush puppies" gympaskor vita med lite tryck, strl. 20.

Sonen har precis vuxit ur dem och enligt mig är de i bra skick.

1 av kardborrebandet hargått sönder lite men stör ju inte funktionen med att stänga och öppna utan är bara ett skönhets fel som går att laga med 5-6stygn.

de blinkar ju dessutom då man stampar/går med dem, en super rolig funktion vilket sonen älskat!
    puffar min fråga =)
Svar på tråden Traderatråden nr 16