Traderatråden nr 16
Vinteroverall pop i strl 80, när skulle ni lagt ut den?
Är det redan dax att lägga ut vinterkläder?
har hur mycket tjocktröjor som helst, POP, Nova star, hemstickat bla. tror ni de går bra nu?
har dessutom 2 overaller, 1 POP 07modell tror ja de va i strl 74;a och 1 On the Peak, använd 2-3 ggr strl. 80
oj råkade skicka iväg..
Hur mycket ska man/kan man ta i utgångspris på overallerna?
har nu lagt ut lite, vi är bortresta och är hundvakt.
men då vi åkte hem över dagen idag tog jag med mig allt från min "hylla" med kläder, har lite jackor och sånt med men blir till veckan att lägga ut det.
Hur mycket tror ni man kan ta i köpnu för en jacka med lite missfärgning på muddarna vid ärmarna från sanden i sandlådan?
Det är en Name It jacka grå/grön i strl. 80. lätt fodrad prefekt som höst jacka, då vi hade den som vårjacka.
har nu fått ut lite mer, ska ut med en kofta till, POP, höstkollektion 09 använd 1 gång.
vad kan man ta för den? de är strl. 86 (röd/blå randig)
internet la ner så allt jag hade skrivit försvann, bli r att göra om skiten!
har nu fått 2 utgångsbud redan =) skönt!!
hoppas på att bli av med sakerna denna omgång!
nej, nu lägger jag tradera shoppandet på hyllan ett par dar tror jag, vi hoppas på att "lönen" kommer in imorgon.
sambon var tvingad att gå med nått arbetsmarknads politiskt program via arbetsförmedlingen, så FK betalar ut denna månad istället för akassan....
och alla vet ju att man inte alls kan lita på FK till 100%, man hör ju bara om folk som har problem med de... men vi har ju nu fått det bekräftat 2 ggr att han ska få den 26:e så vi hoppas på det =)
gått hyffsat för mig nu, avslut först på söndag men har redan bud på 4 av 12 st =) så hoppas att de drar iväg + att jag får bud på resterande saker med =)
vad kan man ta i utgångs pris på ett par "hush puppies" gympaskor vita med lite tryck, strl. 20.
Sonen har precis vuxit ur dem och enligt mig är de i bra skick.
1 av kardborrebandet hargått sönder lite men stör ju inte funktionen med att stänga och öppna utan är bara ett skönhets fel som går att laga med 5-6stygn.
de blinkar ju dessutom då man stampar/går med dem, en super rolig funktion vilket sonen älskat!