Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma
    Smultronhjärta skrev 2010-06-21 09:59:02 följande:
    Du bör få post idagSolig
    ´åh super! är dock inte hemma =( blev längre visit och barnledigt än väntat, men får se om sambon tömmer lådan innan de far hemifrån...

jaja, vi kommer ju hem ikväll eller imorgon så då får jag se alla fina kläder!! =D
  • Viktorsmamma
    MejaKiZnic skrev 2010-06-22 20:17:21 följande:
    Är helt förbluffad av mina auktioner, två stycken ligger så grymt lågt att jag börjar bli orolig. Rynkar på näsan visserligen går det bra för två men de andra trodde jag verkligen det skulle gå bra för Förvånad
    ditt plysh lindex paket har jag i minnes!

men kan du skicka med nått annat än posten?
  • Viktorsmamma
    Smultronhjärta skrev 2010-06-23 21:00:37 följande:
    Ja galet dyra men såååå finaHjärta

Nu är kvällens avslut avklarade så då har jag "bara" 49 auktioner ute
    åh, har nu 3 ytterligare tröjor jag vill ha av dig, men får hålla mig i skinnet, sonens tröjgarderob börjar bli väldigt för stor, funderar på att lägga ut lite.

är det lönt att lägga ut en omgång nu med pojk/unisex i 86 tröjor?
  • Viktorsmamma
    ominte skrev 2010-06-26 22:01:06 följande:
    Är det osmart att lägga ut grejer nu? Har alla semester ? Jag måste nog det i vilket fall, är superfattig denna månad så bla min odd molly får rycka ut..
    skulle också behöva få ut lite mer, känner mig också superfattig denna månad...

skulle egentligen blivit både rutchkana & gungställnings köp och studsmatta m. nät köp denna månad men men.. nej det fick vänta.  satan att allt ska kosta så mycket pengar!
  • Viktorsmamma

måste ju fråga er, lite OT då det inte gäller tradera i sig, men men..

var får man tag i värderare, hur söker man efter dem på nätet tex.

vi har ett slagbord 1700tal som vad vi förstått skulle inbriga lite värde, då  de "kom med huset" när vi köpte stugan med inventarier och allt, och ett museum egentligen skulle få bordet, men de kom aldrig och  hämtade det innan vi fick stugan så då vart de vårat.

det står ju bara och tar plats så vi vill bli av med de men vet inte hur!!!!

• Viktorsmamma
    ominte skrev 2010-06-26 22:39:27 följande:
    Blocket? Ringa någon antikaffär?
    Kolla upp hur mycket det är värt först innan ni säljer det för nån struntpeng
    jo, vi har ju fått ett hum om vad de kan vara värt, genom att kolla typ antiksidor i tidningar osv.. så det ska ju inte handla om struntpengar. de är ju ett par månadslöner om man säger så verkar det som.. Förvånad

ska ta mig i kragen imorn och kolla upp stämplar och märkningar så man kan ta kort och skicka till vår lokalatidning som har en antikvärderare som värderar i tidningen.

vi ska dessutom förbi en "antik&loppis" imorn, man kan ju höra om han som äger det vet om några värderare.
Svar på tråden Traderatråden nr 16