Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

Lilla Ego 07 skrev 2010-07-30 19:45:08 följande:
    OJOJ de va mycket :) Dessa är inte några moln dock. Tror molnen sålde slut rätt tidigt i kollektionen så det va kanske därför. Iofs fattar jag inte hetsen efter moln, jag tycker de är rätt fula faktiskt, men det är jag deFlört
    ja inte blev de använda mycket inte, köpte dem mest för de var billiga tror jag
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-30 20:32:47 följande:
    Jag har redan sålt mina vinteroveraller Flört De fick jag bra betalt för tycker jag.

Det ända som jag inte lagt ut ännu är 2 par vinterkängor.

Hur bra brukar dessa gå? Har ett par viking svarta i jättefint skick stl 28 samt ett par vintcent svarta (läder med ullfoder) också dem i 28. Vad kan man få för såna måntro? har aldrig sålt skor tidigare
    ja jag har också sålt 2 vinteroveraller, 2 vinterjackor och en skaljacka...har gått riktigt bra också Glad
    Har för mej att jag fick ungefär 200kr för mina eccoskor/goretex stl.27 förra året och de la jag nog ut lite försent också
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-30 20:39:45 följande:
    Oki ja men då kanske det lönar sig att lägga ut dem snart då. Som sagt så är de ju i jättefint skick och tål att användas absolut av minst ett barn till så det kan ju vara en idé att försöka sälja dem då.
    det är klart det går...ut med dem bara...har själv några som ska ut, tror det är samma storlek...får se vem som får mest sen då Flört
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-07-30 21:17:31 följande:
    åh, jag skulle lägga ut en windstopperoverall ikväll, men batteriet på kameran är slut. kan man lägga ut auktionen idag utan bild o sen lägga in bild imorgon?
    men kan man lägga in bild om du har fått bud på den??
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-07-30 21:24:54 följande:
    det är det som jag funderar på
    tror inte det...jag skulle inte chansa om jag var du
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-07-30 21:28:25 följande:
    nej, kanske lika bra att vänta till imorgon
    ja gör du så
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    MiniM3 skrev 2010-08-05 17:14:30 följande:
    hm vad sätter man för utgångsbud och köp nu på helt nya nova star i strl 98?

jeans eller??
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-08-06 21:12:40 följande:
    sitter o funderar på om jag ska lägga ut vinteroverall nu eller vänta. Det är en pop rosa, så den borde väl vara populär, finna inga andra ute nu. Eller är det bättre att vänta tills löning?
    lägg avslut till barnbidrag
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-08-06 21:16:05 följande:
    ja, det brukar jag göra, kanske ska lägga ut den ändå :)
    vilken stl?
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16