Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-07-25 15:03:05 följande:
    sitter o funderar på vad jag ska lägga ut, det får nog bli lite mer höstkläder ikväll
    det tycker jag...ut med det bara
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-07-25 16:00:53 följande:
    pengar är på väg till dig, men har några av dina auktioner i minneslistan, kan du vänta med att skicka overallen? (ev. samfrakt)
    ja det är klart jag kan...du får bara tala om när du vill ha det skickat Glad
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-07-25 16:54:53 följande:
    hhmm, såg detRynkar på näsan   men kul för dig Glad
    var det nått mer du hade i minnes? eller ska jag posta?
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-07-25 17:17:56 följande:
    jag har mer i minnes, så vänta lite Glad
    ok jag väntar...absolut ingen panik...vill bara inte riskera att glömma bort dej så du måste verkligen påminna...du vet att jag kan skicka med schenker också om det blir billigare
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-25 19:49:54 följande:
    Köpte en skaloverall i våras som användes några gånger bara. Storleken är 74 och det är inte något speciellt märke på den. Säljer sånt nu eller är det en för liten storlek att lägga ut på T?

Lika bra att sälja den då lillan inte kommer kunna ha den i höst iaf. Har 2 nya i nästa storlek som väntar, en katvig och en Pop så jag vill gärna bli av med dennaGlad Nån som har erfarenhet av lite mindre skaloveraller, om de går bra eller?
    sålde en idag i stl.68 gick på köpnu med engång men det var iofs pop
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-25 20:05:24 följande:
    Asså minsann, det lät ju bra. Iofs så lär väl pop gå bättre och snabbare. Vilket pris satte du på din?
    375 och den var i nyskick
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-07-25 20:47:10 följande:
    oj, där kom ett köp nu Glad en timme innan auktionsavslut......ibland förundras man.

har lagt ut lite till iallafall
    www.tradera.com/search/result.aspx?alias=anna...
    Mamma till Simon skrev 2010-07-25 20:51:55 följande:
    åhh vilken fin lurv...hur är de i storleken stora/små??
    hor är de runt om?...har en liten tjej med tjock mage...pop´s ws är ganska tajt på henne nämnligen, eftersom hon inte går än så åker den ju bara upp
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16