Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-06-29 20:05:05 följande:
    Sååå fint! Jag vill inte ens tänka på allt jag väntar hem... Får väl se det som att jag har roligt iaf
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    haha, precis väntar också på ett paket till (från pilutta)
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    LitenBlomma skrev 2010-06-29 20:06:31 följande:
    Tog ett Köp Nu hos dig
    -02 -08 -09
    vad kul!Glad Vinnarmail är skickat!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

molly brukar ha jeansleggings till lite kortare klänningar eller tunikor...hon tycker det är skitsnyggt Flört eller iaf hennes mamma

Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    LitenBlomma skrev 2010-06-29 20:16:34 följande:
    Storasyster har en likadan, det blir fint ihop
    -02 -08 -09
    ja det blir det ju Glad
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Jontesfru skrev 2010-06-29 20:48:11 följande:
    Jag skrev såhär:

"Hej
    Har hämtat ut klänningen nu ikväll. Och den är jättefin, MEN det är ett hål i ena sidsömmen (o inte bara så att tråden gått upp) och det blev jag lite ledsen/besviken över. Jag förutsätter att du har missat det innan försäljningen och jag hoppas vi kan lösa det på ett bra sätt. Jag har försökt ta bild på det så du ser att jag inte bara försöker bluffa. Hoppas dock att det går att se...

MVH
    Anna S Crona/Anna_19"

Låter det bra?
    Mamma till Anton 13år och Axel 3 år
    Det låter jättebra!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

Funderar på att lägga ut en body och tights från pop...tror det kallas hamnmotiv, det är iaf den ljusblå med tryck som de hade i höstas. De är bara använda en gång(min man tyckte hon såg ut som en pojke i dem) Nu till frågan
    Ska jag lägga dem ihop eller var för sig? Vad ska jag ta för dem, utrop och köp nu? (kommer inte ihåg vad jag gav för dem)

Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Finsmamma skrev 2010-06-30 14:14:36 följande:
    HJÄLP!

jag förstår inte: är det bara 3 kr i osåltavg hur mkt än annonsen startar på? tänkte sätta ut polarn ws o en liten dator, vill inte behöva betala flera hundra om det är så...
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
    Japp 1-9kr utrop blir 0kr i osåltavgift och utrop 10kr och uppåt blir 3kr
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Jomppelina skrev 2010-07-01 19:19:55 följande:
    "Jag samfraktar mer än gärna, det är ju dumt att betala mer frakt än man behöver. Om du gör som så att du betalar vinnande-bud-priserna i den takt som auktionerna går ut, och mailar när du känner att du är klar med budandet och vill ha varorna skickade, så sampackar jag och återkommer med totalt porto. Jag kan absolut skicka med schenker, det är inga problem.

Men som sagt, jag blir tacksam om du betalar för varan när den går ut i enlighet med min betalinformation, inte minst för att vi själva sitter lite knapert nu i semestertid. Hoppas att du har förståelse för detta.

Mvh"
    ja så tycker jag också du ska skriva!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Jomppelina skrev 2010-07-01 19:24:24 följande:
    Oj! Har inte varit så mycket på familjeliv det sista, vad ser jag, man FÅR länka sina egna auktioner här nu?? Tummen upp till familjeliv! *ville bara visa min glädje här även om jag bara lägger ut massa gamla grunkor...*
    du kan väl länka ändå eller skriv ditt alias
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16