Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-05-28 10:46:13 följande:
    suck..........en månad sen jag betalade o fortfarande inga kläder, säljaren svarar inte på mail, sms eller telefon
    hur ser hennes tidigare omdömen ut då?
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-05-28 11:19:50 följande:
    några neg, men det verkar som om hon ta väldigt lång tid på¨sig att skicka, kanske ska vänta lite till
    ja du har ju 60 dagar på dej att lägga negativt så vänta lite då
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    StaffenAssar skrev 2010-06-07 22:33:47 följande:
    Har ett par armani jeans shorts stl 2 år som jag tvekar lite på att lägga ut. Är 200 för högt utrop tycker ni? Vill ju inte ge bort dem direkt och de var rätt dyra, så dyra så att jag faktiskt har förträngt hur mkt jag betalade... Eller ska jag spara dem till nästa sommar, om det är lite sent att lägga ut nu?
    lägg det du minst vill ha och får du inte sålt dem för det så sparar du dem tills nästa år
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

Hade en auktion som gick ut 10maj som jag aldrig fick betalt för...tänkte lägga negativt efter 60 dagar nån som orkar räkna ut åt mej vilken dag det blir Glad

Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Fins Mamma skrev 2010-06-18 09:14:10 följande:
    inte helt säker men tror 9 Juli,
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
    det fick jag med det till...tack för hjälpen!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-06-18 20:55:27 följande:
    oj, det gick visst bra, redan såldGlad  kanske ska lägga ut mer
    betald nu också
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-06-18 21:02:05 följande:
    tyckte väl att jag kände igen aliaset Glad. Skickar den imorgon. Min tjej har en likadan (lyckades få två i present) o hon ska ha sin på midsommar, den är sååå fin.
    Vad bra, javisst är den fin Glad
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80: Kan du kolla om pengarna kom in på ditt konto med engång, för det såg ut så när jag gjorde överföringen. Jag trodde nämnligen bara det gick om man har samma bank, men jag har nordea. Obestämd
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    MariaJuj skrev 2010-06-18 21:09:59 följande:
    Aaa fast skulle helst vilja ha klänning med prästkragar Obestämd
    Kan tänka mej att smultron redan har den fast i en mindre storlek...eller har jag fel???
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-06-18 21:14:39 följande:
    Storlek?
    Mamma till Simon skrev 2010-06-18 21:12:21 följande:
    Kan tänka mej att smultron redan har den fast i en mindre storlek...eller har jag fel???
    Stämmer bra! Iofs så har vi även stjärnorna i mindre storlek men de är sådana favvosar så att de behövde jag beställa i större storlek också
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    Kan tänka mej det
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16